• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

جمعی از خیرین در عمل به دستور رهبر انقلاب برای امر کمک مؤمنانه لبیک گفتند

  • کد خبر : 61722
  • 04 اردیبهشت 1399 - 12:29
جمعی از خیرین در عمل به دستور رهبر انقلاب برای امر کمک مؤمنانه لبیک گفتند

با دستور رهبر انقلاب برای امر کمک مؤمنانه و دستگیری از جامعه اسیب‌پذیر از ویروس کرونا، این بار تعدادی از کاسبان در صنوف مختلف در عمل به این دستور لبیک گفتند. به گزارش عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز، در قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه، جمعی از خیرین در حوزه ها و صنوف مختلف، با کمک […]

با دستور رهبر انقلاب برای امر کمک مؤمنانه و دستگیری از جامعه اسیب‌پذیر از ویروس کرونا، این بار تعدادی از کاسبان در صنوف مختلف در عمل به این دستور لبیک گفتند.

به گزارش عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز، در قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه، جمعی از خیرین در حوزه ها و صنوف مختلف، با کمک های مؤمنانه خود برای خرید سبد غذایی نیازمندان به دستور رهبر انقلاب لبیک گفتند.

امام جمعه اسدآباد در این قرارگاه، اسلام را دین مهروزی دانست و اظهار کرد: امامان ما همه دست کریمانه داشتند و خانه انان مأمن و پناهگاههای امن بی پناهان و نیازمندان بوده است.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر اینکه صدقه دادن در ماه شعبان و رمضان، یکی از کارهای خداپسندانه ای است که در دین اسلام بر آن تأکید شده، افزود: امروز در شرایطی که کرونا مسبب آن است، باید با دستگیری از افراد آسیب دیده از این ویروس، به دستورات اسلام عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲ هزار نفر در روز ولادت امام حسن (ع) پذیرایی شدند، افزود: این امر با جمع اوری کمک های مردم و خیرین انجام شده که امروز هم در شرایط کرونا با کمک شما خبرین این امر با بسته های غذایی بین نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر توزیع می‌شود .

فرماندار شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان در زمینه شیوع کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰ نفر بیمار کرونابی داریم که این امار چند روز است که به صورت ثابت بوده و مراجعه ای به بیمارستان نداشتیم.

مجید درویشی با بیان اینکه ۶ نفر فوتی بر اثر کرونا داشتیم، گفت: این افراد بیشتر در سنین ۸۵ ، ۹۵، ۸۰ بوده اند.

وی با بیان اینکه در روز طبیعت و سیزده بدر یک خانواده در بیرون از خانه نبودند که قدردان این همکاری خوب مردم هستیم، افزود: در روزهایی ابتدایی شهرستان اول در وجود بیماری کرونا بودیم که ر حال حاضر ششمین شهرستان استان هستیم.

فرماندار شهزستان اسدآباد ‌پس‌آمدهای کرونا در بخش معیشتی و اقتصادی اثرات خاص خود را داشت، افزود: ۸ هزار و ۵۰۰ خانوار در بحث کرونا آسیب دیدند.

وی افزود: کمکهای مومنانه در سه مرحله و مناسبتهای عید سعید فطر و ولادت امام حسن ع توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61722
  • دیدگاه‌ها برای جمعی از خیرین در عمل به دستور رهبر انقلاب برای امر کمک مؤمنانه لبیک گفتند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.