• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

جلوگیری از خام فروشی حلال مشکلات/ به صورت تشکیلاتی و تیمی درصدد پیگیری مشکلات استان هستیم

  • کد خبر : 53817
  • 20 اسفند 1398 - 13:24
جلوگیری از خام فروشی حلال مشکلات/ به صورت تشکیلاتی و تیمی درصدد پیگیری مشکلات استان هستیم

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی، عمرانی و بیکاری به جلوگیری موکد از خام فروشی بازمی گردد، گفت: با جلوگیری از واردات و عدم صدور مواد خام به خارج از کشور مشکلات کنونی اقتصادی و اشتغال خود به خود در داخل قابل حل است. منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس […]

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی، عمرانی و بیکاری به جلوگیری موکد از خام فروشی بازمی گردد، گفت: با جلوگیری از واردات و عدم صدور مواد خام به خارج از کشور مشکلات کنونی اقتصادی و اشتغال خود به خود در داخل قابل حل است.

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم در خصوص برنامه و راهکارهای رفع مشکل معیشت و اقتصاد استان همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ظهار کرد: نخستین مسئولیت یک نماینده مجلس قانونگذاری و همچنین نظارت بر اجرای قانون است و چون این حوزه کار گسترده ای دارد یک سری کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی، آموزش و پرورش، عمران و آموزش تحقیقات و… ایجاد کرده ایم.

وی با بیان اینکه با ورود  و جداسازی کارگروه های تخصصی در زمینه های مختلف علاوه بر رفع مشکلات مردم درصدد رفع خلأهای قانونی و قوانین دست و پاگیر هستیم، افزود: در تلاش هستیم که مشکلات طراز اول استان را بتوانیم به صورت تشکیلاتی و تیمی پیگیری کنیم.

حجت الاسلام فلاحی در پاسخ به این پرسش که برای رفع مشکل بیکاری چه برنامه ای دارید، عنوان کرد: دو مسیر برای رفع مشکل اشتغال همدان در مسیر استانی و کشوری وجود دارد، در مسیر استانی در حال حاضر یک سری موانع برای کسب و کار در استان وجود دارد.

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم ادامه داد: با حمایت و توجه مسئولان استان می توان کسب و کارهای پراکنده مقطعی ایجاد کرد که همین ظرفیت کسب و کار را در استان افزایش می دهد.

وی در خصوص ایجاد ظرفیت کشوری اشتغال نیز گفت: در حوزه ایجاد اشتغال کشوری باید قوانین به صورت ملی و منطقه ای طی شود برای مثال جلوگیری از خام فروشی و اصلاح برخی قوانین باید انجام شود تا همین قوانین مانع ورود نسل جوان نباشد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه برخی مشکلات فرهنگی، عمرانی و بیکاری در کشور به جلوگیری موکد از خام فروشی بازمی گردد، خاطرنشان کرد: با جلوگیری از واردات و عدم صدور مواد خام به خارج از کشور مشکلات کنونی اقتصادی و اشتغال کشور خود به خود قابل حل است.

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم با اشاره به بزرگترین مشکلات استان یادآور شد: در حال حاضر عدم اشتغال، مهاجرت نسل جوان به مرکز کشور، عدم استفاده از ظرفیت های گردشگری و کشاورزی مشکلاتی هستند که به دلیل زیرپا گذاشتن برخی قوانین ایجاد شده اند و راهکار آن عمل به قانون و جلوگیری از رانت خواری است.

وی در پایان از خبرنگاران درخواست کرد که همچنان به عنوان صدای مردم نسبت به مسئولان استان و نمایندگان منتخب مطالبه گر باشند و همین قوانین عمل نشده و رانت خواری ها را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53817
  • دیدگاه‌ها برای جلوگیری از خام فروشی حلال مشکلات/ به صورت تشکیلاتی و تیمی درصدد پیگیری مشکلات استان هستیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.