• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

جلسات توجیهی طرح شهید سلیمانی در نهاوند/۱۲۰۰ نفر در اجرای طرح مشارکت دارند

  • کد خبر : 95157
  • 13 آذر 1399 - 10:56
جلسات توجیهی طرح شهید سلیمانی در نهاوند/۱۲۰۰ نفر در اجرای طرح مشارکت دارند

برای اجرای هرچه بهتر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا جلسات توجیهی افراد حاضر در این طرح در مناطق مختلف نهاوند برگزار می شود. به گزارش عصر همدان، جلسات هماهنگی و توجیهی در مناطق مختلف نهاوند در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله و کنترل بیماری […]

برای اجرای هرچه بهتر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا جلسات توجیهی افراد حاضر در این طرح در مناطق مختلف نهاوند برگزار می شود.

به گزارش عصر همدان، جلسات هماهنگی و توجیهی در مناطق مختلف نهاوند در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا با همکاری بسیج شهرستان و شبکه بهداشت و درمان در حال برگزاری است.

این طرح که به صورت مشترک بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت اجرا می‌شود برای کنترل، شناسایی، مراقبت و قرنطینه بیماران کرونایی، افراد حاضر در طرح توجیه و آموزش های لازم را فرا می گیرند.

در راستای اجرای این طرح در نهاوند از ظرفیت ۸۲۰ نفر از بسیجیان داوطلب استفاده می شود و بسیجیان در این طرح به کمک مراکز ۲۰ گانه خدمات جامع سلامت و ۷۸ خانه بهداشت می روند.

در طرح شهید سلیمانی شهرستان نهاوند به ۲۰ منطقه تقسیم شده که در هر منطقه نماینده ای از شبکه بهداشت، بسیج و سپاه و یک روحانی نیز از سازمان تبلیغات در سه تیم روزانه فعالیت می کنند.

مبنای اصلی اجرای طرح بر این است که افراد مبتلا و مثبت کرونا در خانه‌ها شناسایی شوند و تا بهبودی کامل روزانه مورد کنترل قرار گیرند.

محوریت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خانواده می‌باشد و این طرح با شعار “هر خانه یک پایگاه سلامت” اجرا می شود.

برای اجرای طرح شهید سلیمانی در نهاوند بیش از ۱۲۰۰ نفر از نیروهای بسیج و سپاه، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری و دهیاران مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95157
  • دیدگاه‌ها برای جلسات توجیهی طرح شهید سلیمانی در نهاوند/۱۲۰۰ نفر در اجرای طرح مشارکت دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.