• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

ثبت‌نام بیش از هزار نفر اسدآبادی برای مسکن ملی

  • کد خبر : 99246
  • 17 دی 1399 - 12:00
ثبت‌نام بیش از هزار نفر اسدآبادی برای مسکن ملی

جواد کرمی از ثبت‌نام هزار و ۲۹۷ نفر در سامانه طرح اقدام مسکن ملی خبر داد و گفت: مرحله سوم ثبت‌نام این طرح نیز از فردا آغاز می‌شود. جواد کرمی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ثبت‌نام هزار و ۲۹۷ نفر در سامانه طرح اقدام […]

جواد کرمی از ثبت‌نام هزار و ۲۹۷ نفر در سامانه طرح اقدام مسکن ملی خبر داد و گفت: مرحله سوم ثبت‌نام این طرح نیز از فردا آغاز می‌شود.

جواد کرمی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ثبت‌نام هزار و ۲۹۷ نفر در سامانه طرح اقدام مسکن ملی اظهار کرد: از مجموع افراد ثبت‌نام کننده اسدآباد در این سامانه تعداد ۲۶۲ نفر دارای فرم ج قرمز و هزار و ۳۵ نفر واجد شرایط دریافت مسکن است.

وی اجراکننده طرح ملی مسکن را در شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواند و افزود: در حال حاضر برای اجرای طرح و تشکیل پرونده بنیاد مسکن در حال تماس با افراد تأیید شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر ۸ قطعه زمین در یکی از نقاط شهر برای ساخت و اجرای مسکن ملی تحویل بنیاد مسکن شهرستان شده، افزود: در فاز اول برای ۳۲ نفر از تأییدشدگان ساخت و احداث مسکن ملی انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداختی برای طرح مسکن ملی به افراد ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد است که آورده اولیه متقاضی هم باید ۴۰ میلیون تومان باشد.

کرمی افزود: با توجه به پیشرفت کار مرحله به مرحله متقاضیان باید مبالغی را به قیمت تمام شده مسکن پرداخت کنند.
وی افزود: بر اساس تفاهمنامه وزارت مسکن و شهرسازی و آموزش و پرورش در طرح ملی مسکن برای فرهنگیان متقاضی نیز جهت مسکن ملی اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد متاهل یا سرپرست خانوار بودن متقاضی، سابقه سکونت ۵ ساله در شهر، سبز بودن فرم ج که متقاضی و افراد تحت تکفل وی فاقد زمین یا واحد مسکونی باشد و از تسهیلات یارانه ای مسکن استفاده نکرده باشد را از جمله موارد تأیید افراد ثبت نام شده در سامانه طرح ملی مسکن برشمرد.

وی از آغاز مرحله سوم این طرح از ۱۸ دی ماه به مدت یک هفته خبر داد و گفت: طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان می‌توانند از فردا ساعت ۱۰ صبح برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99246
  • دیدگاه‌ها برای ثبت‌نام بیش از هزار نفر اسدآبادی برای مسکن ملی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.