• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

توهین دهیار یک روستا به خبرنگار شهرستان و حمایت علنی از کاندیدای احتمالی مجلس

  • کد خبر : 104027
  • 28 بهمن 1399 - 12:57
توهین دهیار یک روستا به خبرنگار شهرستان و حمایت علنی از کاندیدای احتمالی مجلس

در جریان یک مسابقه ورزشی بین برخی از دهیاران شهرستان و سازمان های مردم نهاد یکی از دهیاران با توهین به خبرنگار به حمایت علنی از یک کاندید احتمالی پرداخته و با حال تمسخر آمیز به کاندیدای احتمالی بومی اذعان داشته: پورمختار را ما(دهیاران) کمک کردیم که بالا بیاید. به گزارش عصر همدان، این روزها […]

در جریان یک مسابقه ورزشی بین برخی از دهیاران شهرستان و سازمان های مردم نهاد یکی از دهیاران با توهین به خبرنگار به حمایت علنی از یک کاندید احتمالی پرداخته و با حال تمسخر آمیز به کاندیدای احتمالی بومی اذعان داشته: پورمختار را ما(دهیاران) کمک کردیم که بالا بیاید.

به گزارش عصر همدان، این روزها که فضای خفقان در رسانه های شهرستان بهار حمکفرماست، هر روز شاهد بی احترامی به قشر زحمتکش خبرنگار در شهر و شهرستان بهار هستیم. به گونه ای که هر روز به بهانه ای خبرنگاران مورد استنطاق قرار گرفته و با به کار بردن عبارت «تشویش اذهان عمومی» در پی ساکت کردن خبرنگاران هستند.

در پی یکی از این حرکت ها خبرادر شدیم که دهیار یکی از روستاها در جریان برگزاری مسابقات دارت بین دهیاری ها و سمن ها با اطلاع از حضور خبرنگار در این جمع به اهانت به وی پرداخته و او را متهم به طرفداری از یک کاندید احتمالی بومی کرده است.

جالب این است که این دهیار که خود را نماینده ۱۰-۲۰ دهیار معرفی کرده و علنا بدون هیچ ملاحظه ای در جمع خود را طرفدار یکی از کاندیداهای احتمالی معرفی می کند و با توهین به کاندیداهای احتمالی بومی اذعان می دارد: تا وقتی ما(دهیاران) هستیم، اجازه نمی دهیم کاندیدای بومی رای بیاورد، ما بودیم که پورمختار را بالا آوردیم.

سوال اینجاست که چرا خفقان رسانه ای در این شهر به جایی رسیده که کسی به خودش اجازه دهد به خبرنگاران که رکن چهارم دموکراسی را تشکیل می دهند اینگونه توهین کند؟

چرا این دهیار با این وقاحت و بدون ملاحظه به خود اجازه می دهد که خود را طرفدار یک کاندید احتمالی معرفی کند؟ چرا فرماندار و بخشدار در مقابل این حرکت سکوت کرده و سخنی نمی گویند؟

گذشته از آن با اینکه شهرستان بهار از وجود کاندیداهای احتمالی بومی کارآمد و لایق بهره می برد و در این وانفسا که برخی از کاندیداهای غیر بومی وارد شهرستان شده و خواسته قلبی مردم با توجه به شرایط حال حاضر شهرستان یک نماینده بومی است، چرا باید فردی به خود اجازه دهد که با الفاظی رکیک به کاندیداهای احتمالی بومی توهین و ناسزا بگوید؟

گویا مدیریت شهرستان در آخرین ماههای پایانی دولت که مصادف با بازنشستگی (۶ ماه به تعویق افتاده) فرماندارشده کمی زودتر از موعد به پایان راه خود رسیده و عملا کار از دست مسئولین ارشد در رفته است و باید بنشینیم و دعا کنیم که این چند ماه باقی مانده تا انتخابات به سلامت از سر ما بگذرد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104027
  • دیدگاه‌ها برای توهین دهیار یک روستا به خبرنگار شهرستان و حمایت علنی از کاندیدای احتمالی مجلس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.