• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

تولید کنندگان از شعار و حرف های تکراری خسته شدند/ ضرورت ایجاد انگیزه از سوی سازمان صنعت و معدن

  • کد خبر : 71192
  • 26 خرداد 1399 - 13:59
تولید کنندگان از شعار و حرف های تکراری خسته شدند/ ضرورت ایجاد انگیزه از سوی سازمان صنعت و معدن

احمد گازرانی با بیان اینکه امروز نیاز است برای تولیدکنندگان انگیزه هایی از سوی اتحادیه، سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف ایجاد کنیم، افزود: این تولیدگان از شعار و حرف های تکراری خسته شدند و هیچ انگیزه ای بخاطر ضرری که دیدند ندارند. احمد گازرانی، رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان در گفتگو […]

احمد گازرانی با بیان اینکه امروز نیاز است برای تولیدکنندگان انگیزه هایی از سوی اتحادیه، سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف ایجاد کنیم، افزود: این تولیدگان از شعار و حرف های تکراری خسته شدند و هیچ انگیزه ای بخاطر ضرری که دیدند ندارند.

احمد گازرانی، رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به تعطیلی بازار طی چندماه اخیر، گفت: طی این مدت که کرونا بسیار شیوع اشت کارگاه ها و کارخانه های تولیدی تعطیل و تولیدکننده ها خسارت زیادی دیدند اما خوشبختانه یک ماهی است که فعالیت خود را آغاز کردند.

گازرانی با بیان اینکه امروز نیاز است برای تولیدکنندگان انگیزه هایی از سوی اتحادیه، سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف ایجاد کنیم، افزود: این تولیدگان از شعار و حرف های تکراری خسته شدند و هیچ انگیزه ای بخاطر ضرری که دیدند ندارند.

وی با تاکید براینکه مسئولین باید بیش از قبل به تولیدکنندگان آسیب دیده از کرونا توجه کنند، خاطرنشان کرد: دلگرمی دادن به این اقشار بسیار مهم است و امیدواریم در تولید به نقطه ای برسند که  محصولات خود را صادر کنند.

رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان با اشاره به صادرات محصولات به کشور های منطقه گفت: بر اساس قراردادی که با کردستان عراق داشتیم مقدمات این امر در دست اجرا است.

رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان با اشاره به اینکه تا امروز هیچ حمایت و دستورالعملی برای تولیدکنندگان آسیب دیده از کرونا ابلاغ و اجرا نشده، گفت: فقط سامانه ای اعلام شده که تنها کسانی که کارگر بیمه شده دارند می توانند در آن ثبت نام کنند اما متاسفانه بازهم پس از گذشت حدود چهار ماه شاهد هیچ حمایتی نیستیم.

گازرانی با بیان اینکه به دلیل شرایط اقتصادی و تعطیلی ها، قیمت مواد اولیه اجناس افزایش داشته است، افزود: افزایش قیمت مواد اولیه بر قیمت اجناس تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=71192
  • دیدگاه‌ها برای تولید کنندگان از شعار و حرف های تکراری خسته شدند/ ضرورت ایجاد انگیزه از سوی سازمان صنعت و معدن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.