• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

تولید کلید حل مشکلات و خنثی کردن تحریم ها است/۹۶ درصد بودجه کشور در دستان دولت/برای انتظار مهدی(عج) از لجنزارهای گناه بیرون بیاییم

  • کد خبر : 107881
  • 06 فروردین 1400 - 16:19
تولید کلید حل مشکلات و خنثی کردن تحریم ها است/۹۶ درصد بودجه کشور در دستان دولت/برای انتظار مهدی(عج) از لجنزارهای گناه بیرون بیاییم

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان در نماز جمعه امروز، با بیان اینکه دولت حق ندارد مجدداً با طرح لغو تحریم، اقتصاد را بلاتکلیف بگذارد، گفتند: گره زدن اقتصاد کشور به تحریم‌ها خیانت بزرگی محسوب می شود، چرا که ۹۶ درصد بودجه کشور در دستان دولت است. به گزارش عصر همدان؛ نماز جمعه این هفته شهرهای […]

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان در نماز جمعه امروز، با بیان اینکه دولت حق ندارد مجدداً با طرح لغو تحریم، اقتصاد را بلاتکلیف بگذارد، گفتند: گره زدن اقتصاد کشور به تحریم‌ها خیانت بزرگی محسوب می شود، چرا که ۹۶ درصد بودجه کشور در دستان دولت است.

به گزارش عصر همدان؛ نماز جمعه این هفته شهرهای مختلف استان همدان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در میعادگاه های نماز جمعه برگزار شد.

ملایر

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه امام جمعه موقت ملایر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار کرد: رهبری بار دیگر به مسئله تولید در سال جدید تاکید کرد که نشان از جایگاه ویژه این امر در کشور دارد.

وی به مهمترین ثمرات توجه به تولید اشاره و بیان کرد: اشتغال، از بین رفتن فقر، برطرف شدن خرده بزه های اجتماعی و طلاق، کاهش اختلافات خانوادگی و بزرگ شدن سفره های مردم از مهمترین ثمرات توجه به تولید است.

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه انقلاب ما با قدرت به یک درخت تنومند تبدیل شده است تاکید کرد: دشمن از هیچ اقدامی در این سال ها برای از بین بردن انقلاب دریغ نکرده است اما به برکت حضور مردم در صحنه های مختلف نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.

وی سوء مدیریت تا را مهمترین دلیل مشکلات امروز کشور دانست و گفت: ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید داده ایم و انقلاب ما با خون آنان به درختی تنومند تبدیل شده است و اگر مشکلی در کشور وجود دلیل مهمترین دلیل آن سوء مدیریت است که که سبب ایجاد صفوف مرغ و روغن شده است.

امام جمعه موقت ملایر به حملات عربستان و حامیان آن به سمت اشاره و تصریح کرد: نزدیک به هفت سال است که یمن مورد هجوم عربستان و آمریکا قرار گرفته است اما نه تنها یمن عقب ننشسته بلکه هر روز با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است.

وی با تاکید بر توجه به جوانان بیان کرد: باید به جوانان از خانواده تا جامعه توجه کرد و چرا که انقلاب امروز ما را همین جوانان باید پیش ببرند و برای پیش برد اهداف تولید نقش آنان بی بدیل است.

حجت اسلام آزادی خواه با اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد امام زمان(عج) تصریح کرد:زمینه سازی ظهور وظیفه امروز همه ماست و اولین لازمه آن ایجاد عدالت در جامعه است.

وی گفت: توسعه علم و امینت از زمینه سازی های دیگر برای ظهور است و پس از پیروزی انقلاب علم در کشور وسعت فراوانی پیدا کرد.

امام جمعه موقت ملایر تاکید کرد: عظمت، اقتدار و امنیت در کشور ما به گونه ای است که نفت کش ما با قدرت در آب های آزاد دنیا علی رغم تمامی تهدیدها حرکت می کند و نفت را به آن طرف دنیا می رساند.

وی با تاکید بر کم کاری دولت در بحث اقتصاد تاکید کرد: امسال سال انتخابات است و مردم می توانند در این زمینه با انتخاب اصلح به رفع این مشکل نیز کمک کنند.

حجت الاسلام آزادی خواه تاکید کرد: آینده انقلاب ایران روشن است و مردم با مشارکت در انتخابات و حضور پرشور پای صندوق های رأی و با انتهای یک رئیس جمهور انقلابی برای آینده کشور تصمیم گیری کنند.

وی افزود: برابر قانون بیش از ۹۶ درصد بودجه کشور در اختیار دولت ها است و با انتخاب اصلح آینده کشور تعیین تکلیف می شود.

نهاوند

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: راه مقابله با تحریم ها تولید بیشتر، توجه به داخل و رسیدن به مسایل معیشتی مردم است.

وی اظهار داشت: نباید منتظر آمریکایی ها باشیم که تحریم ها را برادرند چون هیچ وقت این کار را نمی کنند و میگویند وقتی تحریم ها را بر می داریم که هرچه ما گفتیم انجام دهید و این‌نهایت ذلت است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: اتکا به نیروهای خودی راه حل خنثی کردن تحریم ها است و شعار امسال هم بر اساس همین سیاست است.

وی ادامه داد: چندین سال است که شعار سال توجه به مسائل اقتصادی است چون کلید حل مشکلات کشور و راه مقابله با تحریم های دشمن همین تولید است.

امام جمعه نهاوند گفت: باید موانع تولید برداشته شود و پشتیبانی ها از تولید در همه عرصه ها انجام شود تا تولید رونق پیدا کند.

وی بیان داشت: هم دولت و هم مجلس و هم مردم موطف هستند تولید را در همه بخش ها بیشتر کنیم و این مطالبه رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: هرکس دغدغه پیشرفت ایران و عزت این کشور را دارد باید انتخابات امسال را سرنوشت ساز بداند و حضور فعالی در این عرصه داشته باشد.

تویسرکان

خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه دولت حق ندارد مجدداً با طرح لغو تحریم، اقتصاد را بلاتکلیف بگذارد، گفت: گره زدن اقتصاد کشور به تحریم‌ها خیانت بزرگی محسوب می شود، چرا که ۹۶ درصد بودجه کشور در دستان دولت است.

به گزارش عصر همدان؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۰، با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به سخنان امام راحل(ره) درخصوص این ماه مبارک، گفت: امام (ره) فرومدند که؛ “ماه شعبان مبارک است که در ادعیه ائمه در او وارد شده است، پس در این ماه انس فرد با ادعیه و مناجات را بیشتر کنیم، مخصوصاً مناجات شعبانیه که حدیث انس و محبت و دلدادگی است.”

وی ابراز امیدواری کرد که در تمامی مساجد سطح شهرستان، مناجات شعبانیه که مناجاتی بی نظیر است با صدایی خوش برای نمازگزاران قرائت شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه افزود: برای تحقق شعار سال جاری نه تنها دولت و سایر مسئولان باید پا در رکاب باشند، بلکه همه اقشار مختلف مردم از هیئت امنای مساجد و خیریه های مردمی گرفته تا نهادهای انقلابی وطیفه خطیری برای رونق تولید بر عهده دارند و این مهم با تعاون و همکاری شدنی است.

حجت الاسلام موحدی به سخنان رهبر انقلاب در ابتدای سال جاری مبنی بر اینکه رئیس جمهور آینده باید تازه نفس باشد، تصریح کرد: از این رو به جاست تا جریان ها و فعالان عرصه سیاست کشور، نامزدی تازه نفس و جوان معرفی و از چهره های تکراری اجتناب کنند.

وی همچنین گره زدن اقتصاد کشور به تحریم‌ها را خیانت بزرگی دانست و تأکید کرد: این نوع رفتارها از آن رو که کشور را معطل نگه می دارد خیانت محسوب می شود.
امام جمعه عنوان کرد: در حدود هشت سال گذشته این مسئله یعنی معطل ماندن کشور به وضوح تجربه شد، پس دولت حق ندارد مجدد با طرح لغو تحریم اقتصاد را بلاتکلیف نگه دارد.

حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: با نگاهی به دوره های ریاست جمهوری های اسبق کشور، متوجه می شویم که دولت ها چه اختیارات گسترده‌ و وسیعی داشته و دارند و به طور عمده نیز امکانات حکومتی بسیاری در اختیارشان بوده و ویژه تر آن که ۹۶ درصد بودجه کشور به طور کامل در دستان دولت است.

وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام با شعار مهندسی انتخابات تصمیم گرفته اند تا افراد ناصالح را وارد انتخابات کنند، گفت: اینجاست که می طلب شورای نگهبان طبق قانون افراد دارای صلاحیت را تأیید و افراد ناصالح را رد کند.

اسدآباد

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ شهر اسدآباد نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی ودوری از گناهان توصیه کرد و با اشاره به روایتی از حضرت رسول اکرم(ص)، اظهار کرد: اگر هرکسی پایبند به تقوا باشد، دنیا و آخرت به فرمان او در خواهد آمد و عزیزترین انسان در عالم کسی است که تقوای الهی را مراعات کند.

وی با تبریک عید نوروز و ایام شعبانیه، و با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: رهبر معظم سال گذشته علی رغم نامگذاری سال گذشته به عنوان جهش تولید رضایت چندانی از این سال نداشتند و به همین منظور امسال را هم با موضوع اقتصاد و تولید نام نهادند‌.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به بیکاری جوانان در اسدآباد به عنوان یکی از آسیبهای جدی، گفت: این شهرستان در بخش صنعت از کمترین برخوردار است که امیدواریم با همت مسئولان، نماینده مجلس، فرماندار بتوانیم در این بخش تلاش کنیم.

وی بااشاره به روز ولادت حضرت علی اکبر ع و روز جوان بر الگوبرادری جوانان از ایشان تأکید کرد و گفت: باید جوانان امروز با جهاد راه خدا همچون حضرت علی اکبرها ع بدرخشند.

حسینی‌مجد بااشاره به نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت، بر برگزاری مراسم جشن در این ایام با رعایت پروتکل بهداشتی تأکید کرد.

وی به معجزات زیادی در زمان ولادت حضرت مهدی عج اشاره کرد و گفت: ما اگر بخواهیم منتظر واقعی باشیم باید از لجنزارهای گناه بیرون بیاییم و خود را آماده کنیم، با خدا و امام زمان عج عهد ببندیم که نماز اول وقت بجا اوریم، تیکه به راستگویی داشته باشیم، غیبت نکنیم، افترا نبندیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107881
  • دیدگاه‌ها برای تولید کلید حل مشکلات و خنثی کردن تحریم ها است/۹۶ درصد بودجه کشور در دستان دولت/برای انتظار مهدی(عج) از لجنزارهای گناه بیرون بیاییم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.