• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

تولید بازی های رایانه ای برای کودکان و نوجوانان/ محتوای بازی ها مهارت افزایی و انتقال مفاهیم دینی و اجتماعی است

  • کد خبر : 56070
  • 06 فروردین 1399 - 8:22
تولید بازی های رایانه ای برای کودکان و نوجوانان/ محتوای بازی ها مهارت افزایی و انتقال مفاهیم دینی و اجتماعی است

ابوذر طالبی با بیان اینکه کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با کرونا بازی های هوشی و حرکتی طراحی و تولید می کند، گفت: این بازی ها علاوه بر ایجاد سرگرمی شامل مهارت افزایی و انتقال مفاهیم دینی و اجتماعی است. ابوذر طالبی، معاون کمیته فرهنگی ستاد مردمی مبارزه با کرونا در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ […]

ابوذر طالبی با بیان اینکه کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با کرونا بازی های هوشی و حرکتی طراحی و تولید می کند، گفت: این بازی ها علاوه بر ایجاد سرگرمی شامل مهارت افزایی و انتقال مفاهیم دینی و اجتماعی است.

ابوذر طالبی، معاون کمیته فرهنگی ستاد مردمی مبارزه با کرونا در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در زمینه اقدامات این کمیته اظهار کرد: یکی از اقدامات کمیته فرهنگی ایجاد موضوعات محتوایی از طریق آموزش و پرورش و فضای مجازی است.

وی افزود: این کمیته در ۵ عرصه شامل خانواده و سبک زندگی، کودک و نوجوان، تبلیغ مسائل دینی، فضای مجازی و سواد رسانه ای و هیئت های مذهبی در حال تولید محتواهای فرهنگی است.

معاون کمیته فرهنگی ستاد مردمی مبارزه با کرونا ادامه داد: تولیدات محتوایی کمیته فرهنگی از طریق مدارس، فضای مجازی و صدا و سیما به خانواده ها و دانش آموزان انتقال داده می شود.

طالبی بیان کرد: در ذیل این کمیته ۱۰ نفر از مشاوران به صورت تلفنی و آنلاین هفته ای سه شیفت در ستاد مردمی برای مشاوره به خانواده ها مستقر هستند.

وی در خصوص طراحی بازی های رسانه ای برای کودکان و نوجوانان نیز خاطرنشان کرد: این بازی ها در حال تولید است و کلیپ های آماده، پس از رسیدن به دست مدیران و معلمان مدارس در لابلای دروس پخش می شود.

معاون کمیته فرهنگی ستاد مردمی مبارزه با کرونا تصریح کرد: محتوای این بازی ها هوش و بازی های حرکتی است که علاوه بر ایجاد سرگرمی منجر به ایجاد مهارت افزایی و انتقال مفاهیم دینی و اجتماعی به کودکان می شود.

طالبی در خصوص ارتباط آنلاین با هیئت های مذهبی نیز اظهار کرد: این کار در حال برنامه ریزی است و قرار است به مناسبت های مختلف مذهبی از معابر و مساجد، مراسمات از راه دور برای خانواده ها پخش شود.

وی گفت: تلاش ما این است که موضوعات آموزشی از راه دور با نگاه فرهنگی و دینی منتقل شود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56070
  • دیدگاه‌ها برای تولید بازی های رایانه ای برای کودکان و نوجوانان/ محتوای بازی ها مهارت افزایی و انتقال مفاهیم دینی و اجتماعی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.