• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

توزیع ۱۷۱۵ بسته معیشتی و حمایتی توسط ۱۰۹ داوطلب هلال احمر

  • کد خبر : 57072
  • 11 فروردین 1399 - 10:57
توزیع ۱۷۱۵ بسته معیشتی و حمایتی توسط ۱۰۹ داوطلب هلال احمر

بهروز کارخانه ای از توزیع یک هزار و ۷۱۵ بسته معیشتی و حمایتی توسط ۱۰۹ داوطلب هلال احمر استان همدان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۷ هزار ماسک تکی برای پیشگیری از ویروس کرونا در بین مردم توزیع شده است. بهروز کارخانه ای، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفتگو با […]

بهروز کارخانه ای از توزیع یک هزار و ۷۱۵ بسته معیشتی و حمایتی توسط ۱۰۹ داوطلب هلال احمر استان همدان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۷ هزار ماسک تکی برای پیشگیری از ویروس کرونا در بین مردم توزیع شده است.

بهروز کارخانه ای، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص فعالیت و اقدامات جمعیت هلال احمر استان برای پیشگیری از کرونا ویروس اظهار کرد: این جمعیت در ایام عید نوروز امسال کار غربالگری و تب سنجی افراد را مبادی ورودی شهرها و اماکن عمومی در دو هزار و ۹۹۰ ساعت انجام داده است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان همدان سبد و بسته های حمایتی و معیشتی را در قالب طرح های فرشتگان رحمت و سایر طرح های معیشتی توزیع کرده است، افزود: در مجموع ۱۰۹ داوطلب یک هزار و ۷۱۵ بسته معیشتی را در این ایام بین مردم توزیع کرده اند.

کارخانه ای با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام بهداشتی توزیع شده توسط هلال احمر همدان بیش از دو میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۷ هزار ماسک تکی برای پیشگیری از ویروس کرونا توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان ها، وسایل نقلیه و اماکن عمومی در دستور کار داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار نیز تحت پوشش طرح های ویژه قرار گرفته اند، ادامه داد: ۱۱۵ داوطلب در ۱۱۰ منطقه استان اقدامات مختلفی همچون توزیع بسته و اقلام بهداشتی، ضدعفونی اماکن عمومی و… را انجام می دهند.

کارخانه ای تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز بیش از دو هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در ۱۱ هزار و ۶۷۱ نفرساعت خدمات مختلفی را در استان برای پیشگیری از این بیماری به مردم ارائه داده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در مورد ارائه آموزش های ویژه برای مقابله با ویروس کرونا نیز گفت: آموزش های جمعیت هلال احمر تاکنون به ۲۹۳ نفر از داوطلبان، ۹۳ نفر از پرسنل و به یک هزار و ۷۹۳ نفر از عموم مردم داده شده است.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=57072
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۷۱۵ بسته معیشتی و حمایتی توسط ۱۰۹ داوطلب هلال احمر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.