• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

توزیع ۱۳ هزار بسته حمایتی در ۹۷ مدرسه کبودراهنگ

  • کد خبر : 22636
  • 02 مهر 1398 - 13:55
توزیع ۱۳ هزار بسته حمایتی در ۹۷ مدرسه کبودراهنگ

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از توزیع ۱۳ هزار بسته حمایتی در ۹۷مدرسه کبودراهنگ برای برگزاری جشن عاطفه ها خبر داد. محمود ابراهیمی، مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: مرحله نخست جشن عاطفه ها امسال در ۶ پایگاه شهرستان کبودراهنگ انجام شده است. وی با اشاره به اینکه […]

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از توزیع ۱۳ هزار بسته حمایتی در ۹۷مدرسه کبودراهنگ برای برگزاری جشن عاطفه ها خبر داد.

محمود ابراهیمی، مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: مرحله نخست جشن عاطفه ها امسال در ۶ پایگاه شهرستان کبودراهنگ انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این جشن قرار است در ۱۰ مهرماه در مدارس این شهرستان برگزار شود، افزود: ۱۳ هزار پاکت قرار است در ۹۷ مدرسه کبوداهنگ برای مرحله دوم جشن عاطفه ها بین دانش آموزان توزیع می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه شعار جشن عاطفه های امسال با رنگ مهر رویایی را بسازیم است خاطرنشان کرد: شهرستان کبوداهنگ دارای ۶۰۰ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد و ۳۷ دانشجوی نیازمند است که در سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک مردم خیر و نوعدوست این شهرستان هستند.

ابراهیمی ادامه داد: در مرحله نخست جشن عاطفه ها که در شهریورماه برگزار شد ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته بیش از ۸۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در دو مرحله جشن عاطفه ها برای نیازمندان از سوی خیر این شهرستان جمع آوری شده است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22636
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۳ هزار بسته حمایتی در ۹۷ مدرسه کبودراهنگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.