• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی به نیازمندان دو شهرستان رزن و درگزین

  • کد خبر : 75438
  • 24 تیر 1399 - 10:21
توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی به نیازمندان دو شهرستان رزن و درگزین

سرهنگ داود مهدوی گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی در شهرستان های رزن و درگزین انجام می شود. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ داود مهدوی، فرمانده سپاه شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تاکیدات و رهنمودهای رهبر انقلاب مرحله جدید کمک مومنانه برنامه ریزی و […]

سرهنگ داود مهدوی گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی در شهرستان های رزن و درگزین انجام می شود.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ داود مهدوی، فرمانده سپاه شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تاکیدات و رهنمودهای رهبر انقلاب مرحله جدید کمک مومنانه برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه تعداد ۱۲۰۰ بسته غذایی به نیازمندان دو شهرستان رزن و درگزین اهدا خواهد شد.

مهدوی تلاش کاستن از مشکلات و مصائب محرومین و آسیب از بیماری کرونا را مهم دانست و عنوان کرد: با کمک خیرین و دولت و سایر دستگاه ها تلاش می شود تا مشکلات مردم ناشی از بیماری کرونا و سختی شرایط اقتصادی به حداقل برسد.

فرمانده سپاه شهرستان رزن با بیان اینکه رزمایش مواسات علاوه بر رفع برخی مشکلات به تقویت روحیه همکاری و همبستگی منجر خواهد شد، گفت: در راستای تقویت روحیه و آرامش روانی در جامعه نیز برخی برنامه های فرهنگی و اجتماعی تدوین شده است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75438
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی به نیازمندان دو شهرستان رزن و درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.