• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

توزیع ۴۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان ملایر/ مرمت پنج واحد مسکونی

  • کد خبر : 83706
  • 23 شهریور 1399 - 9:32
توزیع ۴۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان ملایر/ مرمت پنج واحد مسکونی

ابوالفضل رضایی از اجرای مرحله سوم «مواسات مومنانه» در این مجموعه خبر داد و گفت: ۴۵۰ بسته غذایی در این راستا تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد. به گزارش عصر همدان، ابوالفضل رضایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از اجرای مرحله سوم مواسات مومنانه به همت بسیج دانشجویی شهرستان ملایر خبر […]

ابوالفضل رضایی از اجرای مرحله سوم «مواسات مومنانه» در این مجموعه خبر داد و گفت: ۴۵۰ بسته غذایی در این راستا تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

به گزارش عصر همدان، ابوالفضل رضایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از اجرای مرحله سوم مواسات مومنانه به همت بسیج دانشجویی شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله ۴۵۰ بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه باید صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ مهدوی را در کشور خود ایجاد کنیم گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جامعه‌ مهدوی، جامعه‌ قسط و عدل، عزت، علم، مواسات و برادری است که باید آن را در زندگی خود تحقق بخشیم چرا که «مواسات» رکن مهم جامعه‌پردازی اسلامی است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر ادامه داد: چندی پیش اردوی جهادی توسط گروه جهادی شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر در یکی از مناطق محروم برای کمک به مردم این شهرستان برگزار شد که برخلاف دوره‌های پیش شب‌مانی و ساخت و ساز نداشت.

وی به مرمت پنج واحد مسکونی در این اردوی جهادی اشاره کرد که اولویت با منازلی بود که از امکانات بهداشتی محروم بودند عنوان کرد: خوشبختانه تمام ادارات و دانشگاه‌ها برای این امر خداپسندانه همراه بودند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83706
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۴۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان ملایر/ مرمت پنج واحد مسکونی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.