• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

توزیع ۴۲ هزار «بسته غذایی» در استان همدان/ درخشش شهرستان های رزن و درگزین در رزمایش «کمک مومنانه»

  • کد خبر : 64570
  • 20 اردیبهشت 1399 - 12:51
توزیع ۴۲ هزار «بسته غذایی» در استان همدان/ درخشش شهرستان های رزن و درگزین در رزمایش «کمک مومنانه»

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه شهرستان های رزن و درگزین در رزمایش کمک مومنانه در هر دو مرحله عالی عمل کردند و به خوبی درخشیدند، گفت: در مراحل بعدی رزمایش مومنانه با کمک خیرین و معتمدین استان، برای رفع دغدغه های نیازمندان تلاش خواهیم کرد. به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه […]

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه شهرستان های رزن و درگزین در رزمایش کمک مومنانه در هر دو مرحله عالی عمل کردند و به خوبی درخشیدند، گفت: در مراحل بعدی رزمایش مومنانه با کمک خیرین و معتمدین استان، برای رفع دغدغه های نیازمندان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پیش از ظهر امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه در شهرستان رزن اظهار کرد: پس از سخنان رهبری برای کمک ‌مومنانه و رزمایش مواسات با فراخوان گسترده ای که میان مردم و خیرین شکل گرفت اقدامات بسیار خوب و موثری انجام شد.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن و درگزین در دو مرحله کمک مومنانه بسیار خوب عمل کرده است، افزود: در مرحله اول رزمایش در استان همدان ۲۱ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

مجیدی با اشاره به کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در تهیه بسته های غذایی ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ره ۲۷ هزار بسته غذایی، سپاه و خیرین ۱۱ هزار بسته غذایی و سازمان اوقاف و امور خیریه ۴ هزار بسته غذایی برای توزیع در میان آسیب دیدگان از کرونا آماده کرده و در اختیار قرارگاه جهادی امام حسن (ع) قرار داده اند.

فرمانده سپاه استان همدان حضور پر رنگ مردم و خیرین در رزمایش کمک مومنانه را بزرگترین دارایی انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: در شرایط بیماری کرونا شاهد بودیم که بسیاری از ابرقدرت ها در مدیریت این بیماری از تامین کوچکترین نیازمندی ها عاجز بودند اما کشور عزیز ما به مدد حضور پر صلابت مردم و گروه های جهادی و مدافعان سلامت بسیار عالی عمل کرد.

وی نگاه به درون و ایستادگی در مسیر حق را پربرکت دانست و گفت: در مراحل بعدی رزمایش مومنانه با کمک خیرین و معتمدین استان، برای رفع دغدغه های نیازمندان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64570
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۴۲ هزار «بسته غذایی» در استان همدان/ درخشش شهرستان های رزن و درگزین در رزمایش «کمک مومنانه» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.