• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان بهار

  • کد خبر : 153238
  • 02 خرداد 1401 - 9:25
توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان بهار

منوچهر نوروزی اظهار کرد: در مرحله اول طرح رایگان شدن قبوض، مددجویان مستمری‌بگیر مشمول این تخفیف و معافیت فراخوان و ثبت نام شدند و زمان بهره‌مندی مددجویان غیر مستمری‌بگیر از این تخفیف و معافیت در آینده اعلام می‌شود. منوچهر نوروزی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به طرح رایگان […]

منوچهر نوروزی اظهار کرد: در مرحله اول طرح رایگان شدن قبوض، مددجویان مستمری‌بگیر مشمول این تخفیف و معافیت فراخوان و ثبت نام شدند و زمان بهره‌مندی مددجویان غیر مستمری‌بگیر از این تخفیف و معافیت در آینده اعلام می‌شود.

منوچهر نوروزی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به طرح رایگان شدن قبوض مددجویان گفت: اداره بهزیستی شهرستان بهار در راستای معافیت پرداخت قبوض برای مددجویان شامل طرح تاکنون مشخصات ۹۰۰ مددجو را ثبت کرده است و مددجویان مستمری بگیر واجد شرایط بهزیستی با مراجعه به مراکز مثبت زندگی در شهرستان بهار با تحویل شماره شناسه ها، قبض‌های محل سکونت خود برای ثبت در سامانه اقدام نمودند.

نوروزی نیز اظهار کرد: تاکنون اطلاعات ۹۰۰ مددجوی مستمری بگیر بهزیستی ثبت شده است و لازم به ذکر است که در مرحله اول، مددجویان مستمری‌بگیر مشمول این تخفیف و معافیت فراخوان و ثبت نام شدند و زمان بهره‌مندی مددجویان غیر مستمری‌بگیر از این تخفیف و معافیت در آینده اعلام می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار همچنین اذعان کرد: در راستای خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان بهار در دو ماهه اول سال، ۴۰۰ بسته معیشتی، کمک نقدی و غیر نقدی به ارزش ۱۳۶ میلیون تومان در قالب طرح ضیافت همدلی و ۴۷ میلیون تومان فطریه به عنوان کمک های نقدی به در بین ۱۵۰نفر از مددجویان توزیع شده است.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153238
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.