• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

توزیع بسته معیشتی هلال احمر نهاوند بین خانواده های مبتلا به کرونا+ تصاویر

  • کد خبر : 102329
  • 15 بهمن 1399 - 13:37
توزیع بسته معیشتی هلال احمر نهاوند بین خانواده های مبتلا به کرونا+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و با همکاری سپاه شهرستان ۱۳۰ بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در نهاوند توزیع شد. به گزارش عصر همدان، علی کیانی، رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: از زمان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه هلال احمر نیز […]

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و با همکاری سپاه شهرستان ۱۳۰ بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در نهاوند توزیع شد.

به گزارش عصر همدان، علی کیانی، رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: از زمان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه هلال احمر نیز در کنار سایر نهادهای مرتبط با این طرح فعالیت خود را شروع کرده است.

وی اظهار داشت: در قالب این طرح که برای مدیریت و کنترل بیماری کزونا اجرا می شود و همچنان تداوم دارد نیروهای داوطلب هلال احمر در مناطق مختلف شهرستان به مردم خدمت رسانی کرده اند.

کیانی گفت: با توجه به اینکه طرح شهید سلیمانی محله و خانواده محور است؛ اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند علاوه بر فعالیت در تیم های نظارتی اقدام به توزیع بسته های معیشتی در سطح شهرستان کرده اند.

وی ادامه داد: این بسته ها با همکاری سپاه ناحیه به منظور توزیع بین خانواده های کم در آمد و متاثر از بیماری کرونا در قالب تیم های حمایتی توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: در این مرحله ۱۳۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۵۲ میلیون تومان با حضور مسئولان توزیع شد.

وی در پایان گفت: حضور اعضای جمعیت هلال احمر نهاوند در قالب تیم های نظارت، بازرسی، آموزشی و حمایتی تا پایان اجرای طرح شهید سلیمانی و ریشه کنی بیماری کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102329
  • دیدگاه‌ها برای توزیع بسته معیشتی هلال احمر نهاوند بین خانواده های مبتلا به کرونا+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.