• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

تهیه و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج جامعه زنان شهرستان های رزن و درگزین

  • کد خبر : 70791
  • 23 خرداد 1399 - 8:37
تهیه و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج جامعه زنان شهرستان های رزن و درگزین

معصومه رضایی گفت:در رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط خواهران بسیجی شهرستانهای رزن و درگزین تهیه و توزیع شده است. معصومه رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا تلاش شد تا در حد توان نیازمندی های خانواده […]

معصومه رضایی گفت:در رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط خواهران بسیجی شهرستانهای رزن و درگزین تهیه و توزیع شده است.

معصومه رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا تلاش شد تا در حد توان نیازمندی های خانواده های محروم در دو شهرستان احصاء شود.

وی با اشاره اینکه علاوه بر بسته های معیشتی کامل اقلام دیگری نیز تهیه شده، افزود: توزیع ۲۶۰ کیلوگرم گوشت گرم در میان نیازمندان از این موارد بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان رزن و درگزین توزیع ۷۵۰۰ قرص نان را در میان محرومین از دیگر اقدامات این تشکل بانوان برشمرد و افزود: ۷۵۰۰ وعده غذای گرم نیز در میان خانواده هایی که از بیماری کرونا دچار مشکل شده بودند توزیع شده است.

رضایی تهیه و توزیع البسه و پوشاک جهت رفع دغدغه های خانواده های نیازمند را اقدام دیگر عنوان کرد و اضافه نمود:۵۸ بسته پوشاک نیز به منظور رفع مشکلات محرومین با کمک خیرین توزیع شد.

وی حضور خواهران بسیجی در طرح غربالگری را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: تعدادی از بسیجیان خواهر شهرستان به مدت نفر روز در این طرح مهم جهت شناسایی بیماران کرونا مشارکت داشته اند.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70791
  • دیدگاه‌ها برای تهیه و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج جامعه زنان شهرستان های رزن و درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.