• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

تناقض در سخنان رئیس حمل و نقل جاده ای اسدآباد/ زیرگذر روستای بادخوره اسدآباد نیازمند نصب علائم هشداردهنده است

  • کد خبر : 36857
  • 21 آذر 1398 - 10:51
تناقض در سخنان رئیس حمل و نقل جاده ای اسدآباد/ زیرگذر روستای بادخوره اسدآباد نیازمند نصب علائم هشداردهنده است

به گزارش عصر همدان، باران که می بارد، زیرگذر روستای بادخوره اسدآباد دچار آبگرفتگی شدید شده و عبور و مرور وسایل نقلیه  و تردد مردم را دشوار می‌کند و حتی علائم راهنمایی هشدار دهنده در این مکان نصب نشده و همه این ها درحالی است که مسئول مربوطه صراحتا اعلام کرد این مشکلات وجود ندارد! […]

به گزارش عصر همدان، باران که می بارد، زیرگذر روستای بادخوره اسدآباد دچار آبگرفتگی شدید شده و عبور و مرور وسایل نقلیه  و تردد مردم را دشوار می‌کند و حتی علائم راهنمایی هشدار دهنده در این مکان نصب نشده و همه این ها درحالی است که مسئول مربوطه صراحتا اعلام کرد این مشکلات وجود ندارد!

حدود ۴ سال گذشته بود که به دلیل تصادفات زیاد در یکی از مناطق حادثه‌خیر شهرستان اسدآباد در مسیر روستای بادخوره زیرگذری احداث شد که در کاهش تصادفات تأثیر بسزایی داشت و این یکی از اقدامات قابل ملاحظه و خوب راهداری و حمل و نقل جاده ای بود.

اما این روزها بعداز هر بارش بارانی تصویری از این زیرگذر که دچار آبگرفتگی شدید شده و تردد مردم را سخت کرده است و کماکان سوژه فضای مجازی است.

حال بنابر رسالت مطالبه گری این پایگاه خبری گفتگویی با رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد داشته و این مسئله را پیگیری کردیم.

ساسان رستمی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: باتوجه به اینکه مسیر اسدآباد به سمت بادخوره یکی از نقاط حادثه خیر این شهرستان محسوب می شد، تصمیم بر احداث زیر گذر در این منطقه کردیم.

وی، با اشاره بر اینکه عملیات اجرایی زیر گذر روستای بادخوره در سال ۹۱ آغاز و در سال ۹۴ به بهره‌برادری رسید تصریح کرد: چند سالی است که مردم از این زیرگذر استفاده می‌کنند و  آبگرفتگی زیر گذر روستای بادخوره چندان نیست.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه زیرگذر دارای دو چاه جذبی است که بعداز یکی دو ساعت از بارش باران و آبگرفتگی آن، آب در چاه‌ها نشست می‌کند. افزود: در مواقع سیلاب چاره ای نمیتوان داشت چرا که سیل موضوعی جدا و غیر عادی است.

رستمی در پاسخ به این سؤال که آیا این زیرگذر دارای علائم راهنمایی و رانندگی است، گفت: این زیرگذر دارای علائم راهنمایی و رانندگی است و می‌توانید خودتان از نزدیک آن را ببینید.

بنا را بر سخن رئیس راهداری شهرستان گذاشتیم که علائم راهنمایی و هشدار دهنده دارد و از این مسیر بازدیدی داشتیم و تصاویری تهی شده است که نشان میدهد علائمی در این زمینه وجود ندارد.

 

حال یک سؤال پیش می‌آید که آیا مدیریت بحران در مواقع سیلاب و حتی بارش‌های شدید که این زیرگذر دچار آبگرفتگی شود، تردد در آن چگونه خواهد بود؟

و مطلب دیگر آنکه قاعدتا” هر زیرگذری باید دارای علائم راهنمایی و رانندگی باشد و حتی قبل از وجود زیرگذر باید علائمی نشان دهد که ” به زیرگذر نزدیک می شوید” اما جالب است که این زیرگذر نه تنها از سمت اسدآباد بلکه از مسیر روستای بادخوره هم دارای علائم راهنمایی و رانندگی و هشداری نیست و اگر فردی به مسیر آشنایی نداشته باشد و یا در هنگام عبور در شب، دچار حادثه خواهد شد.

انتظار می رود که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علاوه بر راهکاری برای رفع آبگرفتگی در این زیرگذر در هنگام بارندگی، به نصب علائم هشدار دهنده و راهنمایی و رانندگی، شب نما و تابلویی برای نزدیک شدن به این زیرگذر اقدام کند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=36857
  • دیدگاه‌ها برای تناقض در سخنان رئیس حمل و نقل جاده ای اسدآباد/ زیرگذر روستای بادخوره اسدآباد نیازمند نصب علائم هشداردهنده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.