• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

تمایل مردم برای تبدیل پول نقد به کالا، دلیل روانی افزایش قیمت خودروست/مردم مقصر گرانی در بازار!

  • کد خبر : 86475
  • 09 مهر 1399 - 9:09
تمایل مردم برای تبدیل پول نقد به کالا، دلیل روانی افزایش قیمت خودروست/مردم مقصر گرانی در بازار!

جعفر سرقینی در یک گفتگو خبری با اشاره به اینکه گرانی خودرو بیشتر بحث روانی دارد، گفته که افزایش قیمت این روزهای خودرو بخاطر تمایل مردم برای تبدیل پول خود به کالاست و این عامل گرانی در بازار خودرو می باشد وگر نه تولیدات ما مشکل ندارد، که سخنان ایشان جای تامل دارد. به گزارش […]

جعفر سرقینی در یک گفتگو خبری با اشاره به اینکه گرانی خودرو بیشتر بحث روانی دارد، گفته که افزایش قیمت این روزهای خودرو بخاطر تمایل مردم برای تبدیل پول خود به کالاست و این عامل گرانی در بازار خودرو می باشد وگر نه تولیدات ما مشکل ندارد، که سخنان ایشان جای تامل دارد.

به گزارش عصر همدان، جعفر سرقینی، سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت چندی پیش در یک گفتگو خبری با اشاره به اینکه گرانی خودرو بیشتر بحث روانی دارد، گفت: افزایش قیمت این روزهای خودرو بخاطر تمایل مردم برای تبدیل پول خود به کالاست و این عامل گرانی در بازار خودرو می باشد وگر نه تولیدات ما مشکل ندارد!

سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: تولید خودرو نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد و عرضه به صورت تجاری به بازار نیز ۳ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: تولید خودرو در کشور مشکل ندارد، اما فروش، باید مداوم و به صورت ثبت نامی صورت گیرد تا مردم به خودرو مورد نظرشان برسند.

سرقینی با اشاره به اینکه قیمت خودرو در بازار واقعی نیست، تاکید کرد: تفاوت قیمت خودرو در کارخانه و بازار نباید اینقدر زیاد باشد.

سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در کارخانه ۲ خط تولید داریم، یکی تجاری و دیگری مکانیکی. تولیدات تجاری، مستقیم وارد بازار می شود و تولید مکانیکی بخاطر کمبود قطعه وارد بازار نمی شود و به محض تامین قطعه وارد چرخه تولید تجاری شده و سپس به بازار عرضه می گردد.

اما سوالاتی بی جواب!

جناب آقای سرقینی! شما فرمودید تولیدات نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش و عرضه تجاری به بازار نیز ۳ درصد افزایش یافته است.
پس ۲۲ درصد مابقی تولیدات چه میشود؟

نقش اپلیکیشن های خرید و فروش، در دامن زدن به این موج روانی و افزایش سرسام آور قیمت خودرو چیست؟ کی زمان بریده شدن پای دلالان از تاثیرگذاری بر قیمت خودروها فرا می رسد؟

              

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86475
  • دیدگاه‌ها برای تمایل مردم برای تبدیل پول نقد به کالا، دلیل روانی افزایش قیمت خودروست/مردم مقصر گرانی در بازار! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.