• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

تمام نانوایی‌های اسدآباد مجهز به کارتخوان هستند/در صورتی که مردم کارت بانکی به همراه نداشتند چه کنند؟

  • کد خبر : 155982
  • 30 خرداد 1401 - 8:43
تمام نانوایی‌های اسدآباد مجهز به کارتخوان هستند/در صورتی که مردم کارت بانکی به همراه نداشتند چه کنند؟

مراد زارع شهریاری در خصوص تصمیم دولت برای هوشمندسازی نانوایی‌ها،گفت: همه نانوایی‌های اسدآباد مجهز به کارتخوان هستند اما اگر کسی بخواهد پول نقد بدهد و یا کارت بانکی نداشت، هنوز تصمیمی گرفته نشده و البته دریافت پول نقد به ضرر نانوایی است. به گزارش عصرهمدان؛ براساس تصمیمات مسئولان استانی همدان در جلسه هماهنگی هوشمندسازی نانوایی‌های […]

مراد زارع شهریاری در خصوص تصمیم دولت برای هوشمندسازی نانوایی‌ها،گفت: همه نانوایی‌های اسدآباد مجهز به کارتخوان هستند اما اگر کسی بخواهد پول نقد بدهد و یا کارت بانکی نداشت، هنوز تصمیمی گرفته نشده و البته دریافت پول نقد به ضرر نانوایی است.

به گزارش عصرهمدان؛ براساس تصمیمات مسئولان استانی همدان در جلسه هماهنگی هوشمندسازی نانوایی‌های استان، می بایست همه نانوایی‌ها در سطح استان همدان به دستگاه کارتخوان هوشمند تجهیز می شوند.

تجهیز نانوایی ها به دستگاه کارتخوان در راستای هدفمندسازی یارانه انجام می‌شود که از قاچاق و فروش آرد جلوگیری شود.

در این راستا با مراد زارع شهریاری، رئیس اتحادیه نانوایی های شهرستان اسدآباد در گفتگو به خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: در سطح شهرستان اسدآباد ۱۲۰ واحد نانوایی فعالیت دارد که از این تعداد ۶۷ مورد در شهر و مابقی در روستا است.

وی اظهار کر: در سطح شهرستان اسدآباد واحد۱۵ سنگکی، یک واحد نان تافتون، ۹ واحد بربری و مابقی لواشی است که یک واحد بربری در شهر آجین وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه واحدهای نانوایی در سطح شهرستان اسدآباد به دستگاه کارتخوان مجهز هستند، گفت: این دستگاه های کارتخوان تحت مدیریت بانک سپه و در هر واحد نانوایی یک دستگاه نصب است.

رئیس اتحادیه نانوایی های شهرستان اسدآباد با اشاره به مزایای طرح تجهیز دستگاه کارتخوان در نانوایی‌ها را جلوگیری از قاچاق آرد و فروش خارج از شبکه خواند و افزود: دولت می‌خواهد با اجرای این طرح بر میزان پخت نان در هر نانوایی به نسبت آرد اختصاصی نظارت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر فردی کارتی در دست نداشت و پول نقد بابت نان پرداخت می‌کرد، چطور می‌شود؟ گفت: در این زمینه باید دولت و فرمانداری تصمیم بگیرد که فردی پول در کارت نداشت و یا می‌خواست نقد پرداخت کند، چطور باید عمل شود، البته می بایست پول از طریق کارت دریافت شود در غیر این صورت به ضرر نانوایی است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155982
  • دیدگاه‌ها برای تمام نانوایی‌های اسدآباد مجهز به کارتخوان هستند/در صورتی که مردم کارت بانکی به همراه نداشتند چه کنند؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.