• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
مسئول روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان تاکید کرد:

تلفیق هنر و دغدغه‌ برای نشان ‌دادن مظلومیت مردم غزه

  • کد خبر : 202020
  • 02 آبان 1402 - 11:59
تلفیق هنر و دغدغه‌ برای نشان ‌دادن مظلومیت مردم غزه
مسئول روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه تجمعی هنری با حضور هنرمندان همدانی در پیاده راه بوعلی‌سینا همدان برگزار شد گفت: در این برنامه هنرمندان برای همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین اقدام به تولید محتوای متنوع هنری کردند.

به گزارش عصر همدان این روزها تمام دنیا تبدیل به دشمن واحدی برای رژیم کودک‌کش صهیونسیتی شدند و با راهپیمایی، تجمع، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه و انجام بسیاری از این قبیل اقدامات، درحال همدردی با مردم فلسطین هستند.

در همدان نیز برنامه‌ای فرهنگی و هنری به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان در راستای حمایت از مردم رنج‌دیده فلسطینی انجام شد.

تلفیق هنر و دغدغه‌ برای نشان ‌دادن مظلومیت مردم غزه

مسؤل‌ روابط عمومی حوزه هنری استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری این برنامه در پیاده‌راه بوعلی‌سینا همدان گفت: این برنامه به نوعی یک تجمع هنری بود تا هنرمندان نیز بتوانند با استفاده از هنر خود، کاری برای همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین انجام دهند.

هاتف زرین کمر با بیان اینکه هرآنچه ظرفیت هنری در حوزه هنری بود برای این برنامه درنظر گرفته شد افزود: قسمتی از برنامه به صورت کارگاهی با حضور هنرمندان گرافیست، خطاط، سیاه‌قلم،‌ نقاش و نقاشی دیجیتال بود که در جریان مراسم به تولید محتوا پرداختند.

وی ادامه داد: در قسمتی دیگر از برنامه هنرمندان عکاس، شاعر، سرود و تکخوان حضور داشتند و هنرنمایی کردند.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان تاکید کرد: هدف از این برنامه جمع شدن هنرمندان و فریاد مظلومیت مردم غزه بود که نتایج خوبی به همراه داشت و محتوای بسیار خوبی تولید شد که قطعا منتشر می‌شوند.

زرین کمر در پایان با بیان اینکه برنامه مورد استقبال جمعیت مردمی قرار گرفت گفت: خوشبختانه توانستیم با مردم، حرف مشترک هنری در راستای حمایت از مظلومین فلسطین و غزه داشته باشیم.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202020
  • دیدگاه‌ها برای تلفیق هنر و دغدغه‌ برای نشان ‌دادن مظلومیت مردم غزه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.