• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

تقدیر از ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان منطقه چهار شهرداری همدان

  • کد خبر : 86265
  • 07 مهر 1399 - 13:54
تقدیر از ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان منطقه چهار شهرداری همدان

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس، شهرداری منطقه چهار همدان از پیشکسوتان دفاع مقدس و فرزندان آنان تجلیل کرد. به گزارش عصرهمدان، در این مراسم که در شهرداری منطقه چهار همدان برگزار شد، از ۱۷ ایثارگر، فرزند شهید و جانباز تجلیل به عمل آمد. […]

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس، شهرداری منطقه چهار همدان از پیشکسوتان دفاع مقدس و فرزندان آنان تجلیل کرد.

به گزارش عصرهمدان، در این مراسم که در شهرداری منطقه چهار همدان برگزار شد، از ۱۷ ایثارگر، فرزند شهید و جانباز تجلیل به عمل آمد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان، با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: امید است با درس گرفتن از سیره شهدا بتوانیم در مسیر آنان قدم برادریم و یاد و خاطره آنان را همواره زنده نگهداریم.

مجید یوسفی نوید ضمن تقدیر از نویسندگانی همچون حمید حسام که با قلمشان نگذاشتند خاطرات و سیره پیشکسوتان دفاع مقدس در کنج سینه بازماندگان خاک بخورد، ابراز کرد: وقتی به کتاب‌های دفاع مقدس رجوع می‌کنیم و رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان را مطالعه می‌کنیم منقلب می‌شویم و این امر موجب می‌شود با انگیزه بیشتری به شهروندان خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس در آن ۸ سال موجب شد ایران اسلامی بتواند جایگاهی برای خدمت به مردم داشته باشد، تاکید کرد: امید است جوانان امروز همان روحیه ایثار و تلاش را در خود زنده نگه دارند و مسؤولین نیز در هر جایگاهی بتوانند همان روش و منش بزرگ آن دوران را پیش بگیرند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان، گفت: باید همانند شهدا شجاعت را مشی خود قرار دهیم و نگذاریم شک و ترس موجب شود از خدمت باز بمانیم و گره مشکلات مردم بسته بماند.

وی در پایان با بیان اینکه همه آن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها در آن روزگاران پرخطر جای تقدیر دارد، گفت: اکنون باید به وظیفه خود عمل کنیم و از پیشکسوتان دفاع مقدس و یادگاران آنان به پاس آن همه ایستادگی در برابر دشمنان ایران و اسلام، تجلیل و تقدیر کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از ۱۷ نفر از کارکنان این اداره تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86265
  • دیدگاه‌ها برای تقدیر از ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان منطقه چهار شهرداری همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.