• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

تفکر بسیجی، بن بست ها را شکسته و کارها را پیش برده است

  • کد خبر : 93369
  • 02 آذر 1399 - 10:44
تفکر بسیجی، بن بست ها را شکسته و کارها را پیش برده است

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی به مناسبت آغاز هفته بسیج، پیامی صادر کرد. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی، نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی صادرکرد که متن کامل آن بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بسیج ، میقات پابرهنگان و […]

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی به مناسبت آغاز هفته بسیج، پیامی صادر کرد.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی، نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی صادرکرد که متن کامل آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج ، میقات پابرهنگان و معراج اندیشه ی پاک اسلامی است. امام خمینی (ره)

بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

در عصر حاضر که مردم عزیز کشورمان مورد هجوم همه جانبه و تحریم های ظالمانه ی استکبار جهانی قرار گرفته اند و دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم؛ اقتصاد، سیاست، تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی را هدف قرار داده اند، بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه سازی فرهنگ بسیجی هستیم.

امروز نقش آفرینی و حضور بسیجیان مخلص و با بصیرت انقلابی در عرصه های علم و فناوری، سازندگی و محرومیت زدایی، فرهنگی و اجتماعی یک امر مهم و تاثیر گذار است.

تفکر بسیجی که بر پایه ی کار و مدیریت جهادی بنا شده، بن بست ها را شکسته و کار را پیش برده است.

شاهد این هستیم که تفکر بسیجی، هدایتگر و الهام بخش جبهه ی مقاومت در منطقه غرب آسیا شده و پیروز های متعددی را کسب کرده که مهم ترین آن بوجود آوردن روحیه ی خودباوری در بین مردم منطقه است.

گرامی داشت و زنده نگهداشتن و تقویت این مکتب و ایجاد همدلی و هم افزایی در بین تمام اقشار جامعه در پاسداشت این شجره ی طیبه که یادگاری از امام امت است، می تواند روحیه خودباوری را زنده نگه داشته و مُمِدّ انقلاب برای رسیدن به قله باشد.

هفته‌ی بسیج را به تمامی بسیجیان کشور عزیزمان تبریک گفته و استمرار توفیق خدمت و پایبندی به آرمانهای اصیل انقلاب را از خداوند متعال برای ایشان خواستارم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93369
  • دیدگاه‌ها برای تفکر بسیجی، بن بست ها را شکسته و کارها را پیش برده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.