• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

تغییرات مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان

  • کد خبر : 23023
  • 04 مهر 1398 - 14:43
تغییرات مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان

به دنبال تغییرات مدیر سازمان تبلیغات اسلامی  ، شاهد تغییر مدیران کل در استانها و انتصاب روحانیون جوان و انقلابی بودیم . به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام محمد هادی نظیری چند ماهی است سکان هدایت اداره تبلیغات اسلامی استان همدان را بعهده گرفته و برای تحرک بیشتر و جهادی تا رسیدن به جایگاه واقعی […]

به دنبال تغییرات مدیر سازمان تبلیغات اسلامی  ، شاهد تغییر مدیران کل در استانها و انتصاب روحانیون جوان و انقلابی بودیم .
به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام محمد هادی نظیری چند ماهی است سکان هدایت اداره تبلیغات اسلامی استان همدان را بعهده گرفته و برای تحرک بیشتر و جهادی تا رسیدن به جایگاه واقعی و مورد انتظار برخی از جابجایی ها را در دستور کار قرار داده است .
وی در احکام جداگانه ای حجت الاسلام روح الله رستمی را به سرپرستی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد و حجت الاسلام سید روح الله حسینی را به سرپرستی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن منصوب کرد.
حجت الاسلام نظیری همچنین از زحمات حجت الاسلام ملکی و حجت الاسلام غلامی مسؤلین ادارات تبلیغات اسلامی این شهرستان ها تقدیر و تشکر کرد .
گفته شده است بزودی  شاهد تغییراتی در کادر اداری مرکز استان این اداره کل خواهیم بود .
#عصر_همدان :امید است انتصاباتی که صورت گرفته است در مسیر نیل به اهداف تعریف شده برای این نهاد انقلابی باشد .همانگونه که در اخبار عصر همدان بود، در دهه اول محرم تقریبا هیچ عملکرد چشمگیری از رده های این سازمان در اسدآباد و رزن شاهد نبودیمحمدباقر نظیریم و این تغییرات را به فال نیک می گیریم .
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23023
  • دیدگاه‌ها برای تغییرات مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.