• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

تعداد ۶ پروژه خدماتی، فرهنگی و آموزشی در شهر اسدآباد به بهره‌برادری رسید

  • کد خبر : 47147
  • 15 بهمن 1398 - 14:52
تعداد ۶ پروژه خدماتی، فرهنگی و آموزشی در شهر اسدآباد به بهره‌برادری رسید

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در سومین روز از این دهه، با حضور معاون عمرانی استاندارد ی همدان تعداد ۶ پروژه خدماتی، فرهنگی و آموزشی به بهره‌برادری رسید. به گزارش عصر همدان؛ همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در سومین روز از این دهه، ۶ پروژه خدماتی، عمرانی، آموزشی و […]

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در سومین روز از این دهه، با حضور معاون عمرانی استاندارد ی همدان تعداد ۶ پروژه خدماتی، فرهنگی و آموزشی به بهره‌برادری رسید.
به گزارش عصر همدان؛ همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در سومین روز از این دهه، ۶ پروژه خدماتی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی با حضور معاون عمرانی استاندارد ی همدان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اسدآباد افتتاح شد.
این طرح ها شامل پد بالگرد، تعمیرات غذا و دارو، هتلینگ بخش اطفال، اکسیژن ساز، توسعه کتابخانه، آموزشکده فنی و ساختمان خدمات شهری در شهر اسدآباد است که برای اجرای آنها، مبلغ ۸ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان هزینه شده است.
دانشکده علوم پزشکی اسدآباد طرح پد بالگرد را در بیمارستان حضرت قائم (عج) در زمینی به مساحت ۶۲۵ مترمربع با اعتبار ۹۸ میلیون تومان اجرا کرده است.
داتشکده علوم پزشکی در محل اورژانس ۱۱۵ اسدآباد نیز تعمیرات و آماده سازی ساختمان جدید غذا و دارو را از شهریور ماه امسال در مساحت ۲۴۰ مترمربع آغاز کرده و مبلغ ۶۸ میلیون تومان برای آن هزینه صرف کرده است.
همچنین در این روز از دهه فجر پروژه توسعه کتابخانه شهید رجایی شهر اسدآباد در مساحت ۲۷۰ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ متر بهسازی با صرف اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برادری رسید.
شهرداری اسداباد هم با صرف اعتبار ۵۰ میلیون تومان محل ترمینال شهری را به ساختمان خدمات شهری تغییر و واحدهای مختلف فضای سبز، امور شهری و فنی شهر را در این محل ایجاد کرد.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47147
  • دیدگاه‌ها برای تعداد ۶ پروژه خدماتی، فرهنگی و آموزشی در شهر اسدآباد به بهره‌برادری رسید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.