• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

تصاویر زیبایی از سرزمین های عشق و حماسه

  • کد خبر : 147576
  • 25 اسفند 1400 - 9:21
تصاویر زیبایی از سرزمین های عشق و حماسه

دانشجویان نهاوندی در آستانه سال نو با حضور در سرزمین های راهیان نور از نزدیک با رشادت های غیور مردان ایران اسلامی آشنا شدند. به گزارش عصر همدان، پس از دو سال انتظار امسال با تصمیم ستاد کرونا اردوهای راهیان نور در مناطق جنوب کشور برقرار شد و دوباره سرزمین های عشق و حماسه میزبان […]

دانشجویان نهاوندی در آستانه سال نو با حضور در سرزمین های راهیان نور از نزدیک با رشادت های غیور مردان ایران اسلامی آشنا شدند.

به گزارش عصر همدان، پس از دو سال انتظار امسال با تصمیم ستاد کرونا اردوهای راهیان نور در مناطق جنوب کشور برقرار شد و دوباره سرزمین های عشق و حماسه میزبان اقشار مختلف مردم شد.

دانشجویان و دانش آموزان به عنوان نسل جوان جامعه همواره پای ثابت اردوهای راهیان نور هستند و از نزدیک با ایثار فرزندان شجاع این مرز و بوم آشنا شدند.

دانشجویان دختر دانشگاه های نهاوند امسال به عنوان اولین گروه از اقشار مختلف مردم نهاوند توفیق زیارت قدمگاه شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور نصیب آنها شد.

دانشجویان نهاوندی به مدت یک هفته از مناطق عملیاتی مختلف جنوب کشور بازدید می کنند و راویان دفاع مقدس نیز از رشادت های رزمندگان برای آنها می‌گویند.

اردوهای راهیان نور از جمله برنامه های فرهنگی و اثر گذاری است که با استقبال نسل جوان همراه است.

در ایام سال جدید نیز چندین گروه دیگر از اقشار مختلف مردم نهاوند به خصوص جوانان و نوجوانان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

در ادامه تصاویر اختصاصی ارسالی از دانشجویان نهاوندی از سرزمین راهیان نور را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=147576
  • دیدگاه‌ها برای تصاویر زیبایی از سرزمین های عشق و حماسه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.