• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

تشکیل کمیته فرهنگی، هنری شهرستان بهار به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

  • کد خبر : 75459
  • 24 تیر 1399 - 11:42
تشکیل کمیته فرهنگی، هنری شهرستان بهار به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

کمیته فرهنگی، هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس با حضور فرماندار شهرستان و اعضای کمیته تشکیل شد. به گزارش عصر همدان؛ حبیب شهوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از تشکیل کمیته فرهنگی هنری دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کمیته ماهی یکبار تشکیل جلسه خواهد داد و سیاست های راهبردی و […]

کمیته فرهنگی، هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس با حضور فرماندار شهرستان و اعضای کمیته تشکیل شد.

به گزارش عصر همدان؛ حبیب شهوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از تشکیل کمیته فرهنگی هنری دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کمیته ماهی یکبار تشکیل جلسه خواهد داد و سیاست های راهبردی و عملی کمیته در آن ابلاغ خواهد شد.

حبیب شهنوازیان افزود: در جلسه ای که با حضور فرماندار و اعضای کمیته داشتیم مقرر شد کمیته در حوزه اعلام نویسندگان فعال در حوزه دفاع مقدس شهرستان بهار برنامه ریزی کند.

وی همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی نویسندگان حوزه دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: رونمایی از کتاب های دفاع مقدس در طول سال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و زمانبندی آن با هماهنگی رئیس اداره کتابخانه شهرستان بهار، شناسایی انجمن های ادبی بهار و برپایی کارگاه تخصصی در حوزه دفاع مقدس با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس از جمله برنامه های کمیته در طول سال خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین برگزاری مسابقه کتاب شنیداری به مناسبت روز عصای سفید، رونمایی از پنج عنوان کتاب با موضوع ایثارگران، شهدا و روحانیون، معرفی ۱۰ عنوان کتاب جهت چاپ و نمایش را از دیگر برنامه این کمیته برشمرد.

شهنوازیان همچنین از برگزاری نشست های تخصصی با نویسندگان حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی خبر داد و ادامه داد: کارگاه تخصصی درباره چگونگی مصاحبه برای علاقمندان به ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس و خاطره نگاری با هماهنگی حوزه دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار برگزار خواهد شد.

وی همچنین برگزاری کارگاه های نمایشی و هنرهای تجسمی، نمایش فیلم های دفاع مقدس و کارگاه های حوزه هنرهای تجسمی با حضور کارشناسان در طول سال را از دیگر برنامه های کمیته دفاع مقدس عنوان کرد.

شهنوازیان در پایان گفت: سند راهبردی این کمیته تا دو هفته آینده جهت تایید نهایی به شورای هماهنگی ستاد شهرستانی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75459
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل کمیته فرهنگی، هنری شهرستان بهار به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.