• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

تشکیل هسته های مسئله محور با محوریت حوزه های فرهنگی و اجتماعی

  • کد خبر : 88167
  • 21 مهر 1399 - 10:33
تشکیل هسته های مسئله محور با محوریت حوزه های فرهنگی و اجتماعی

حجت الاسلام سید روح الله حسینی گفت: با تشکیل کانونهای تخصصی حل مسئله به دنبال ایجاد نظام حل مشکلات در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هستیم. حجت الاسلام سید روح الله حسینی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانهای رزن و درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: در بررسی های فرهنگی و اجتماعی رصد […]

حجت الاسلام سید روح الله حسینی گفت: با تشکیل کانونهای تخصصی حل مسئله به دنبال ایجاد نظام حل مشکلات در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

حجت الاسلام سید روح الله حسینی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانهای رزن و درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: در بررسی های فرهنگی و اجتماعی رصد دقیق عرصه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا و تعطیلی برخی فعالیتها نباید موجب شود که مسائل فرهنگی به حاشیه رود،ادامه داد: به دنبال آن هستیم با ایجاد کارگروه های و هسته های مسئله محور به دنبال ایجاد حرکتی عالمانه در عرصه فرهنگی برویم.

حسینی ایجاد ساختارهای صحیح فرهنگی را لازمه تحول فرهنگی برشمرد و ادامه داد:در ایام محرم و اربعین تلاش شد تا علی رغم همه مخاطرات با رعایت دقیق دستورالعملهای بهداشتی مسائل فرهنگی نیز مغفول واقع نشود.

وی با بیان اینکه از این پس و به مدت نامعلومی باید به دنبال تحول فرهنگی با وجود بیماری کرونا و شرایط این بیماری باشیم ،افزود:نمی توان همانطور که رهبری انقلاب فرمودند فرهنگ برای جامعه مانند هوا برای بدن است و حتما بنا بر این است که مسائل فرهنگی با همایش و جلسات جمعی و حضوری دنبال شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم احصا مشکلات فرهنگی و روحی بوجود آمده در ایام بیماری کرونا در سطح شهرستان و اتخاذ راهکارهایی با رعایت اصل عدم تجمع گفت:با بررسی های مسئله محور به دنبال ایجاد شبکه از راهکارها برای مسائل فرهنگی و اجتماعی باید بود.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88167
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل هسته های مسئله محور با محوریت حوزه های فرهنگی و اجتماعی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.