• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

تشریح برنامه‌های بقاع متبرکه در ایام محرم/منابع موقوفات تعزیه محور، در قالب جیره خشک ارائه می شود

  • کد خبر : 79526
  • 27 مرداد 1399 - 13:21
تشریح برنامه‌های بقاع متبرکه در ایام محرم/منابع موقوفات تعزیه محور، در قالب جیره خشک ارائه می شود

سید حسن رضوی: گفت: امسال باتوجه به شیوع کرونا ویژه برنامه های خاص را نداریم چرا که سلامت مردم در اولویت است و تمام برنامه طبق ضوابط و مقررات در بقاع متبرکه برگزار می شود. سید حسن رضوی، مدیر اوقاف شهرستان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: طبق هماهنگی با ستاد کرونا در […]

سید حسن رضوی: گفت: امسال باتوجه به شیوع کرونا ویژه برنامه های خاص را نداریم چرا که سلامت مردم در اولویت است و تمام برنامه طبق ضوابط و مقررات در بقاع متبرکه برگزار می شود.

سید حسن رضوی، مدیر اوقاف شهرستان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: طبق هماهنگی با ستاد کرونا در فضای باز بقاع متبرکه با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به مدت یک ساعت و نیم اجازه برگزاری مراسم داده شده است.

وی ادامه داد: امسال باتوجه به شیوع کرونا ویژه برنامه های خاص را نداریم چرا که سلامت مردم در اولویت است و تمام برنامه طبق ضوابط و مقررات در بقاع متبرکه برگزار می شود.

مدیر اوقاف شهرستان همدان افزود: برنامه ها صرفا در فضای بسته صورت می گیرد و زمان آنها بعد از نماز مغرب و عشا است که نیاز به رفت و آمد مجدد نباشد.

رضوی درباره نذورات در ایام محرم گفت: تلاش کرده‌ایم که نذورات و موقوفات را به سمت تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع در بین نیازمندان و افرادی ببریم که در این ایام دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند.

وی تاکید کرد: در طرح شمیم حسینی نیز منابع موقوفات مرتبط با تعزیه محور را در قالب جیره خشک توزیع می کنیم.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در پاسخ به این سوال که آیا مراسم محرم در همه شهرها و استان‌‌های قرمز و زرد برگزار می‌شود، گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری در ایام محرم در تمامی شهرها با رعایت دستورالعمل‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79526
  • دیدگاه‌ها برای تشریح برنامه‌های بقاع متبرکه در ایام محرم/منابع موقوفات تعزیه محور، در قالب جیره خشک ارائه می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.