• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
13 آبان ماه صورت می‌گیرد

تشرف ۷۰ نفر از انجمن‌ اسلامی مدارس همدان به دیدار رهبر معظم انقلاب

  • کد خبر : 2527
  • 11 آبان 1397 - 15:19
تشرف ۷۰ نفر از انجمن‌ اسلامی مدارس همدان به دیدار رهبر معظم انقلاب

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: ۷۰ نفر از مسئولان انجمن های اسلامی مدارس استان به دیدار رهبر معظم انقلاب نائل می‌شوند.

به گزارش عصر همدان، محمدصالح جباری اظهار کرد: روز شنبه دوازدهم آبان ماه، به مناسبت روز ۱۳ آبان ۷۰ نفر از مسئولان انجمن‌های اسلامی مدارس استان به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف خواهند داشت.

وی گفت: اشتیاق دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی مدارس برای دیدار با ولی امر مسلمین جهان قابل وصف نیست و از مدت‌ها پیش دانش‌آموزان پیگیر حضور در این دیدار بوده‌اند.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان افزود: با توجه به ظرفیت محدود برای حضور دانش‌آموزان از بین آنها فعال‌ترین‌ها انتخاب شده اند و با شوق بسیار راهی این سفر معنوی خواهند شد.

وی گفت: امسال و با توجه به شرایط موجود ضروری است دانش‌آموزان هر چه بیشتر با ابعاد خباثت دنیای استکبار و در راس آنها آمریکای جهانخوار آشنا شوند.

جباری اظهار کرد: بدون تردید حضور این دانش‌آموزان در محضر رهبر معظم انقلاب به عنوان نمایندگان جنبش دانش‌آموزی استان تاثیر بسزایی در تبیین مسئله استکبارستیزی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: دشمن با بسیج همه امکانات در تلاش است تا ارزش‌های عقیدتی را برای دانش‌آموزان این مرز و بوم کمرنگ کند بنابراین باید هر چه می‌توانیم به تقویت نگاه عمیق و ایجاد بصیرت در بین نسل نوجوان فعالیت کنیم که این سفر از جمله نقاط عطف در این مسیر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2527
  • دیدگاه‌ها برای تشرف ۷۰ نفر از انجمن‌ اسلامی مدارس همدان به دیدار رهبر معظم انقلاب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.