• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی، سدی برابر ورود همدان به تنش های آبی

  • کد خبر : 123870
  • 16 مرداد 1400 - 8:42
تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی، سدی برابر ورود همدان به تنش های آبی

دادستان همدان به عنوان مدافع حقوق عامه و در پیگیری مطالبات مردمی گفته که؛ هرچه پروژه های آبرسانی سریعتر به بهره برادری برسد، می توان به هنگام تر از ورود همدان به تنش های آبی جلوگیری کرد. به گزارش عصرهمدان؛ دادستان همدان به منظور پیگیری مطالبات مردمی و احیاء حقوق عامه درباره موضوع حیاتی تأمین […]

دادستان همدان به عنوان مدافع حقوق عامه و در پیگیری مطالبات مردمی گفته که؛ هرچه پروژه های آبرسانی سریعتر به بهره برادری برسد، می توان به هنگام تر از ورود همدان به تنش های آبی جلوگیری کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ دادستان همدان به منظور پیگیری مطالبات مردمی و احیاء حقوق عامه درباره موضوع حیاتی تأمین آب، با حضور تنی چند از مسئولان از پروژه آبرسانی از سد تالوار همدان بازدید کرد.

«حسن خانجانی موقر» دادستان همدان در حاشیه این بازدید گفت: با کاهش بارش ها در سال های اخیر، ایجاد تنش آبی در همدان محتمل است و این مطلب سبب نگرانی هایی برای مردم شده.

وی اظهار کرد: از این رو برای پیگیری مطالبات مردمی و حقوق عامه مردم بررسی هایی انجام و در این بازدید، تأکید شد تا متولیان امر سریعتر مسائل فنی آبرسانی به همدان از سد تالوار را به سرانجام برسانند.

دادستان همدان تأکید کرد: بی شک هرچه پروژه های آبرسانی سریعتر به بهره برادری برسد، می توان به هنگام تر، از ورود همدان به تنش های آبی جلوگیری کرد.

خانجانی موقر همچنین از اقدامات و زحمات شرکت‌های آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان همدان در راستای توجه به خواسته های مردمی قدردانی کرد.

پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان به طول ۱۴۰ کیلومتر جزء مهمترین پروژه آبرسانی استان محسوب می شود و امروز با حضور دادستان همدان از طرح آبرسانی به همدان از سد تالوار، مخزن ساخته شده در روستای کیتو در بخش گل تپه و ایستگاه و مخزن مهاجران در شهرستان بهار که جزیی از طرح انتقال آب از سد تالوار هستند بازدید میدانی شد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123870
  • دیدگاه‌ها برای تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی، سدی برابر ورود همدان به تنش های آبی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.