• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

ترانس جدید برای رله تلویزیونی اشتران نصب و راه اندازی شد/محقق شدن برق رسانی به ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال

  • کد خبر : 81806
  • 10 شهریور 1399 - 10:20
ترانس جدید برای رله تلویزیونی اشتران نصب و راه اندازی شد/محقق شدن برق رسانی به ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال

رضا جلیلوند از نصب و راه اندازی ترانس جدید برای رله تلویزیونی اشتران خبر داد و گفت: هر چند ترانس برق فرستنده اشتران از نوع ترانس اختصاصی بوده و خود صدا و سیما موظف است هزینه تهیه مجدد آن را فراهم کند با این وجود با توجه به وعده فرماندار مبنی بر تامین هزینه ترانس […]

رضا جلیلوند از نصب و راه اندازی ترانس جدید برای رله تلویزیونی اشتران خبر داد و گفت: هر چند ترانس برق فرستنده اشتران از نوع ترانس اختصاصی بوده و خود صدا و سیما موظف است هزینه تهیه مجدد آن را فراهم کند با این وجود با توجه به وعده فرماندار مبنی بر تامین هزینه ترانس جدید توسط شرکت برق نصب شد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، ۲۹ مرداد ماه سال جاری ترانس برق فرستنده اشتران به سرقت می رود و بدین ترتیب سیگنال رسانی به شبکه های تلویزیونی و رادیویی منطقه خرمرود که در حدود ۱۵ روستا را پوشش می دهد با مشکل مواجه شد.

با پیگیری رسانه ها بالاخره با تامین اعتبار از سوی فرماندار پس از نزدیک به ۱۱ روز یعنی در هشتم شهریور ماه سال جاری به همت شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان و با همراهی نیروهای فنی صداوسیما ترانس جدید نصب می شود.

رضا جلیلوند مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان در گفتگو با عصر همدان، از نصب و راه اندازی ترانس جدید برای رله تلویزیونی اشتران خبر داد و عنوان کرد: در حیطه برق رسانی دو نوع ترانس تعریف شده یکی ترانس عمومی و دیگری ترانس اختصاصی.

وی اظهار کرد: از ترانس های عمومی برای تامین برق مناطق شهری و روستایی بهره می برند و شرکت توزیع نیروی برق موظف است در صورت بروز هر مشکلی در این زمینه آن را رفع کند.

مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان افزود: ترانس برق فرستنده اشتران از نوع ترانس اختصاصی محسوب می شود و خود صدا و سیما موظف است در صورت بروز مشکلاتی همچون به سرقت رفتن ترانس هزینه تهیه مجدد آن را فراهم سازد.

جلیلوند تصریح کرد: بودجه جداگانه ای در ضوابط شرکت توزیع برق برای مسائلی این چنینی اختصاص نداده اند، با این وجود با توجه به وعده فرماندار مبنی بر تامین هزینه، بالاخره ترانس جدید هشتم شهریور ماه جاری نصب شد تا فرستنده اشتران راه اندازی شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در هفته گذشته برق رسانی به ۲۲ پروژه تولیدی، صنعتی و کشاورزی با اعتبار ۱۰میلیارد ریال تحقق یافت.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=81806
  • دیدگاه‌ها برای ترانس جدید برای رله تلویزیونی اشتران نصب و راه اندازی شد/محقق شدن برق رسانی به ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.