• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

تذکر به بیش از ۳۰۰ خودروی غیر بومی در رزن

  • کد خبر : 95764
  • 17 آذر 1399 - 20:46
تذکر به بیش از ۳۰۰ خودروی غیر بومی در رزن

سرهنگ علی زنگنه از ارائه تذکر به بیش از ۳۰۰ خودرو با پلاک غیر بومی از در سطح شهرستان و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ “علی زنگنه” فرمانده انتظامی شهرستان رزن با تقدیر از همکاری شهروندان رزنی که با ماندن در خانه و مشارکت همه جانبه […]

سرهنگ علی زنگنه از ارائه تذکر به بیش از ۳۰۰ خودرو با پلاک غیر بومی از در سطح شهرستان و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ “علی زنگنه” فرمانده انتظامی شهرستان رزن با تقدیر از همکاری شهروندان رزنی که با ماندن در خانه و مشارکت همه جانبه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با پلیس همکاری کردند، خاطرنشان کرد:در طول اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به منظور حفظ سلامت شهروندان به بیش از ۳۰۰ خودرو با پلاک های غیر بومی تذکر داده شد.

وی با اشاره به استقرار عوامل انتظامی در کلیه معابر و محورهای مواصلاًتی شهرستان افزود: طرح ممنوعیت تردد خودرو ها در سطح محورهای مواصلاًتی، ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهرستان و تعطیلی اصناف غیر ضرور با جدیت و تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی و همکاری سایر نهادها به اجرا درآمد که خوشبختانه این طرح با مشارکت خوب شهروندان همراه بود.

سرهنگ زنگنه تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد ۶۵ داستگاه خودرو با پلاک های غیر بومی نیز به دلیل عدم توجه به تذکرات، جریمه و اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان با بیان این که در طول اجرای طرح خوشبختانه هیچ گونه مشکلی گزارش نشد بیان کرد: انشالله با لطف خداوند و همکاری مردم فهیم کشور، بر این ویروس پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95764
  • دیدگاه‌ها برای تذکر به بیش از ۳۰۰ خودروی غیر بومی در رزن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.