• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار ملی، برای نوسازی بخشی از شبکه آب و فاضلاب تویسرکان

  • کد خبر : 69983
  • 19 خرداد 1399 - 9:11
تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار ملی، برای نوسازی بخشی از شبکه آب و فاضلاب تویسرکان

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار ملی، برای نوسازی بخشی از شبکه آب وفاضلاب تویسرکان در سال جاری خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ شبکه آب و فاضلاب تویسرکان نیاز به نوسازی دارد و در این باره پیگیری های متعددی انجام شده است. موضوعی که مطالبه مردم این […]

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار ملی، برای نوسازی بخشی از شبکه آب وفاضلاب تویسرکان در سال جاری خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ شبکه آب و فاضلاب تویسرکان نیاز به نوسازی دارد و در این باره پیگیری های متعددی انجام شده است. موضوعی که مطالبه مردم این دیار است، همچنین مردم تویسرکان خواستار آن هستند تا بدانند که پروژه های عمرانی متنوع مرتبط با آب و فاضلاب تا چه اندازه پیشرفت داشته است.بنابراین به سراغ متولیان امر در این حوزه رفتیم.

این روزها «سیدهادی حسینی بیدار» مدیر شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر خوشی برای تویسرکانی داده و گفته که؛ در سال جاری دو میلیارد تومان اعتبار ملی، برای نوسازی بخشی از شبکه آب و فاضلاب، برای تویسرکان اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: ما برای تبدیل شبکه سنتی فاضلاب این شهر به شبکه مدرن آن هم به طول ۲۵ کیلومتر به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان هم به خبرنگار عصر همدان؛ درخصوص مسئله مجتمع سد خرمرود گفت: عملیات ساخت این مجمتع به منظور تأمین آب شرب ۵۵ روستا در منطقه خرمرود با بیش از ۲۶ هزار نفر جمعیت ساکن به زودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه که ساخت مجتمع سد خرمرود می تواند مشکلات بسیاری را در حوزه آبرسانی در این منطقه برطرف کند، عنوان کرد: ناگفته نماند که آغاز ساخت این مجتمع نیازمند تأمین اعتبارات لازم است.

«سیدرسول حسینی» فرماندار تویسرکان نیز گفت: به دنبال آن هستیم تا واردات ماشین آلات سیستم تصفیه خانه سد سرابی در کوتاه مدت انجام شود که اگر این مهم محقق نشود، در مرحله نخست با نصب پکیج تصفیه آب عمده روستاهای دهستان سیدشهاب را تأمین می کنیم.

 

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=69983
  • دیدگاه‌ها برای تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار ملی، برای نوسازی بخشی از شبکه آب و فاضلاب تویسرکان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.