• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

تخصیص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و ساماندهی محورهای نهاوند

  • کد خبر : 189464
  • 17 تیر 1402 - 8:46
تخصیص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و ساماندهی محورهای نهاوند
نماینده نهاوند در مجلس از تخصیص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و ساماندهی محورهای نهاوند مانند سه‌راهی فارسبان و ورودی و خروجی نهاوند و فیروزان خبر داد.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: پیرو بازدید اردیبهشت‌ماه از روستای فارسبان و مطالبه به‌حق اهالی در خصوص ایمن‌سازی و تعریض سه‌راهی پرخطر ورودی فارسبان، با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسه در وزارت راه و شهرسازی، مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات داخلی وزارتخانه تخصیص یافت.

نماینده نهاوند با اشاره به اینکه عملیات عمرانی در حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان با جدیت و سرعت در حال پیگیری است، اظهار داشت: خوشبختانه جلسات و پیگیری‌های متعددی در وزارتخانه با وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونان ایشان برگزارشده است و اعتبارات قابل قبولی برای راه‌های اصلی و فرعی شهرستان تخصیص‌یافته است.

شهبازی افزود: علاوه بر اصلاح این سه‌راهی پرخطر، از سه‌راهی شهرک به سمت زرینی و فارسبان، جاده در حال تعریض و روکش آسفالت است. ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و روکش آسفالت ورودی و خروجی نهاوند و فیروزان نماینده مردم شهرستان نهاوند همچنین گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جهت ترمیم و روکش آسفالت ورودی و خروجی شهرهای نهاوند و فیروزان در قالب تفاهم بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شهرداری‌های شهرهای مذکور، تخصیص یافته است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از ورودی و خروجی نهاوند و فیروزان مسیر تردد ترانزیتی است، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای نهاوند و ۵ میلیارد تومان برای فیروزان در نظر گرفته‌شده است.

نماینده نهاوند با اشاره به اینکه در حوزه راه‌ها اقدامات مؤثر و تأثیرگذاری صورت گرفته، گفت: با جدیت پیگیر تأمین و تخصیص اعتبارات مصوب برای راه‌های مواصلاتی شهرستان از جمله محور نهاوند به فیروزان، نهاوند به آورزمان، نهاوند به بروجرد و تکمیل محورهای گیان، برزول، سه‌راهی شهرک به رزینی و فارسبان و سایر جاده‌های روستایی و فرعی شهرستان هستیم و تلاش می‌کنیم در فصل کاری امسال این پروژه‌ها با تخصیص به‌موقع اعتبارات روند رشد خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189464
  • دیدگاه‌ها برای تخصیص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و ساماندهی محورهای نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.