• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

تختی مردی از جنس انسانیت بود 

  • کد خبر : 42181
  • 18 دی 1398 - 9:49
تختی مردی از جنس انسانیت بود 

حمید رضایاری گفت:  پهلوان تختی مردی از جنس انسانیت بود که بعد ازگذشت نیم قرن از درگذشتش باز هم یادش درخاطرات پررنگ تر از قبل می‌باشد. رئیس هیئت کشتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه سالگرد جهان‌پهلوان تختی امسال با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رنگ و بویی متفاوت […]

حمید رضایاری گفت:  پهلوان تختی مردی از جنس انسانیت بود که بعد ازگذشت نیم قرن از درگذشتش باز هم یادش درخاطرات پررنگ تر از قبل می‌باشد.

رئیس هیئت کشتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه سالگرد جهان‌پهلوان تختی امسال با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفت، افزود: قطعا شهادت شهید سلیمانی به ما باز هم ثابت کرد که کسانی هستند منش انسانیت را بر همگان درس بدهند.

وی تصریح کرد: آقا تختی مردی از جنس انسانیت بود که بعد ازگذشت نیم قرن از درگذشتش باز هم یادش درخاطرات پررنگ تر از قبل می‌باشد.

حمید رضایاری خاطر نشان کرد: پهوان تختی با زندگی خود به همه گوش شکسته ها درس مردانگی داد که اگر می خواهید انسانیت را پیشه کنید مردم دار و به دور از غرور، برای خدا زندگی کنید.

انتهای پیام/ ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42181
  • دیدگاه‌ها برای تختی مردی از جنس انسانیت بود  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.