• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

تجمع عزاداران حسینی در بقاع متبرکه شهرستان های رزن و درگزین برگزار نمی شود

  • کد خبر : 81102
  • 08 شهریور 1399 - 10:17
تجمع عزاداران حسینی در بقاع متبرکه شهرستان های رزن و درگزین برگزار نمی شود

سید روح الله حسینی گفت:حضور و عزاداری در هیچ کدام از بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان در روزهای عاشورا و تاسوعا برگزار نمی شود. حجت الاسلام سید روح الله حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانهای رزن و درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت:عزاداری های هیئات حسینی در ایام محرم امسال شهرستان جلوه های […]

سید روح الله حسینی گفت:حضور و عزاداری در هیچ کدام از بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان در روزهای عاشورا و تاسوعا برگزار نمی شود.

حجت الاسلام سید روح الله حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانهای رزن و درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت:عزاداری های هیئات حسینی در ایام محرم امسال شهرستان جلوه های از شور و شعور را رقم زده است.

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط عزاداران حسینی در محرم امسال، گفت:در شهرستانهای رزن و درگزین نیز با برگزاری متعدد جلسات با کانون مداحان،هیئات مذهبی و روحانیون تلاش شد تا رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی مورد تاکید باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حضور پر شور و همراه با شعور عزاداران حسینی را در شهرستان را مایه سرافرازی دانست و ادامه داد:با توجه به جلسات برگزار شده و دستورالعملهای ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا هر گونه حضور و تجمع عزاداری در امامزادگان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ممنوع است.

وی با بیان اینکه عزاداری ها در روزهای عاشورا و تاسوعا با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی امکانپذیر خواهد بود ،ادامه داد:استفاده از ماسک،فاصله گذاری اجتماعی و عدم هر گونه تجمع لازمه برگزاری عزاداری ها در روزهای عاشورا و تاسوعا است.

حسینی عزاداری های و ذکر مصیبتهای صورت گرفته در شهرستان را دارای غنای معرفتی بالا دانست و گفت:عاشورا و تاسوعای حسینی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی به نمایشی از معارف بالای حسینی تبدیل شود.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=81102
  • دیدگاه‌ها برای تجمع عزاداران حسینی در بقاع متبرکه شهرستان های رزن و درگزین برگزار نمی شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.