• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

تجلیل سپاه ناحیه نهاوند از مدافعان سلامت در خط مقدم کرونا

  • کد خبر : 126839
  • 10 شهریور 1400 - 9:25
تجلیل سپاه ناحیه نهاوند از مدافعان سلامت در خط مقدم کرونا

فرمانده سپاه نهاوند به همراه مسئول دفت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه از زحمات کادر بهداشت و درمان نهاوند و مدافعان سلامت قدردانی کرد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فعالیت‌های سپاه ناحیه نهاوند در خصوص تجلیل از زحمات کادر درمان و جامعه پزشکی اظهار داشت: به مناسبت […]

فرمانده سپاه نهاوند به همراه مسئول دفت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه از زحمات کادر بهداشت و درمان نهاوند و مدافعان سلامت قدردانی کرد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فعالیت‌های سپاه ناحیه نهاوند در خصوص تجلیل از زحمات کادر درمان و جامعه پزشکی اظهار داشت: به مناسبت روز پزشک ارسال پیام تبریک و قدردانی از زحمات پزشکان برای ۱۲۰ نفر از پزشکان زحمت‌کش شهرستان از طرف سپاه ناحیه انجام شد.

وی افزود: بنر تبریک به این پزشکان که این روزها به اسم مدافعان سلامت از آن‌ها یاد می‌شود در ورودی هر دو بیمارستان شهرستان و ساختمان شبکه بهداشت و درمان نهاوند نصب شد.

مختاری ادامه داد: تقدیر و تشکر از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون با سرکشی و اهدای گل و همچنین تقدیم تمثال مبارک مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سردار شهید سلیمانی انجام شد.

وی افزود: همچنین نشست فرماندهی سپاه ناحیه، مسئول محترم حوزه نمایندگی و مسئول شورای هماهنگی اقشار ناحیه با ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولین جامعه پزشکی با حضور در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند برگزار شد و همچنین وضعیت طرح شهید سلیمانی نیز موردبررسی قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان جهادگر اظهار داشت: از پزشکان بسیج جامعه پزشکی که در این روزهای کرونایی جهادگرانه در ایام هفته در حال انجام ویزیت رایگان بیماران هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126839
  • دیدگاه‌ها برای تجلیل سپاه ناحیه نهاوند از مدافعان سلامت در خط مقدم کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.