• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

تجربه در کنار هم بودن با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه

  • کد خبر : 64826
  • 21 اردیبهشت 1399 - 10:28
تجربه در کنار هم بودن با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه

کیومرث سرمدی با اشاره به پیامدهای تدبیر رهبر انقلاب در زمینه کمک مؤمنانه و همدلی، گفت: ایران با این رزمایش و تدبیر و رهنمود مرد تاریخ‌ساز ایران، یکبار دیگر در کنار هم بودن را تجربه کرد. کیومرث سرمدی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به همدلی و […]

کیومرث سرمدی با اشاره به پیامدهای تدبیر رهبر انقلاب در زمینه کمک مؤمنانه و همدلی، گفت: ایران با این رزمایش و تدبیر و رهنمود مرد تاریخ‌ساز ایران، یکبار دیگر در کنار هم بودن را تجربه کرد.

کیومرث سرمدی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به همدلی و از خود گذشتگی ملت ایران در طول انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این ملت در هر برهه از تاریخ با توان خود در تمام سنگرها، چه سنگر جنگ و دفاع مقدس و چه سنگر مناسبت‌ها و ایام الله حضور داشتند، در واقع هرجا احساس کردند که نیاز به حضورشان هست، با همدلی خود و گذشتن از جان و مال آماده شدند.

وی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات ناشی از آن، به نوعی آسیب دیدن قشرهای متوسط پایین جامعه و مشاغل مختلف، تدبیر مقام معظم رهبری تحت عنوان کمک مؤمنانه و همدلی مردم را به دنبال داشت، افزود: البته این تدبیر هم پیامدهای را به همراه داشت.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس یازدهم افزود: ایجاد امنیت روحی و روانی در کل جامعه یکی از این پیامدها بود که هم مردم و هم جهان به این باور رسیدند این ملت با رهنمود و رهبری این مرد بزرگ و تاریخ ساز می تواند یکبار دیگر در کنار باهم بودن را تجربه کند.

سرمدی ادامه داد: از طرف دیگر ورود خیرین و توده های مردم که اندوخته ای از ثروت را داشتند و در راه کمک مؤمنانه هزینه کردند، سبب شد که دست اقشار نیازمند و آسیب دیده ناشی از این ویروس گرفته شود.

وی یادآور شد: رزمایشی که در قالب کمک مؤمنانه اجرا شده و در حال انجام است، که عمدتا” توسط سپاه انجام گرفته و این یک امنیت روحی و روانی و حتی امنیت جهانی برای ما ایجاد کرد.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس گفت: امیدواریم با گذر این ویروس و بیماری شاهد روزهای بهتری برای مردم باشیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64826
  • دیدگاه‌ها برای تجربه در کنار هم بودن با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.