• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

تجاری‌سازی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی باشگاه پاس همدان است

  • کد خبر : 174455
  • 14 دی 1401 - 11:58
تجاری‌سازی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی باشگاه پاس همدان است

مدیرکمیته استراتژی باشگاه پاس همدان نیز گفت: تجاری‌سازی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی باشگاه پاس است که متاسفانه از بدو انتقال این تیم به همدان مورد توجه قرار نگرفت. به گزارش عصر همدان؛ محمدرضا مولا در نشست بررسی مسایل و مشکلات باشگاه پاس اظهار داشت: تجاری‌سازی این باشگاه و عمل به ایده‌ها می‌تواند مشکلات […]

مدیرکمیته استراتژی باشگاه پاس همدان نیز گفت: تجاری‌سازی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی باشگاه پاس است که متاسفانه از بدو انتقال این تیم به همدان مورد توجه قرار نگرفت.
به گزارش عصر همدان؛ محمدرضا مولا در نشست بررسی مسایل و مشکلات باشگاه پاس اظهار داشت: تجاری‌سازی این باشگاه و عمل به ایده‌ها می‌تواند مشکلات اقتصادی و مالی موجود را حل کند.
وی اضافه کرد: در امور باشگاه داری کشور توجه به تجاری‌سازی کمتر دیده شده و وضعیت مناسبی در تجاری‌سازی نداریم و از ظرفیت‌های خوب این بخش استفاده مطلوب نکرده‌ایم.
مدیرکمیته استراتژی باشگاه پاس بیان کرد: تجاری‌سازی در حوزه ورزش به خصوص فوتبال که امروزه به صنعت پردرآمد وبه یکی از مباحث کلیدی در جهان تبدیل شده، در کشورمان مغفول مانده است و اغلب باشگاه‌های ورزشی هنوز فرآیند تبدیل ظرفیت‌های موجود به محصولات موفق تجاری جهت فروش در بازار سرمایه را نمی‌دانند.
وی، تشکیل تیم‌های تحقیقاتی، نوآور و خلاق در حوزه‌های درآمدزایی را مهم دانست و گفت: امروزه مشکل و بحران بزرگ باشگاه‌های کشور در ایجاد درآمد پایدار نشات گرفته از عدم شناخت استراتژی‌های روز دنیا در مهندسی مارکت فرهنگی، ورزشی است و همین مسئله باعث شده تا بحران‌های مالی اغلب باشگاه‌ها پایدار باشد.
مولا افزود: تجاری‌سازی باشگاه پاس همدان و آکادمی‌های آن برای اولین بار به صورت حرفه‌ای و تخصصی اجرایی می‌شود و آینده و میراث خوبی برای پاس همدان رقم خواهیم زد و از تمام ظرفیت‌های استان همدان و ظرفیت‌های ورزشی در کشور استفاده می‌کنیم.
وی اضافه کرد: هراندازه باشگاه‌های ورزشی کشور برای کسب درآمد تلاش داشته‌اند اما به دلیل عدم تبدیل باشگاه به سیستم تجاری سازی، ثبات لازم را در مباحث مالی نداشته‌اند.
مولا ادامه داد: درآمد حاصل از نقل و انتقال بازیکن، تبلیغات، جذب اسپانسر، باشگاه‌های ورزشی را از مسیر رسیدن به رشد اقتصاد حرفه‌ای باز داشته در حالیکه در سیستم تجاری سازی، ایجاد کارگاه‌های کوچک اشتغالزایی می‌تواند علاوه بر درآمد پایدار، معیشت بسیاری از خانواده را نیز تامین کند.
وی افزود: این کارگاه‌های کوچک اقتصادی زیرمجموعه باشگاه می‌تواند در کوتاه‌ترین مدت و در بخش‌های مختلف ایجاد شود و انتظار داریم مسئولان استان همدان نیز کمک لازم را داشته باشند.
مدیرکمیته استراتژی باشگاه پاس خواستار همکاری مسئولان اجرایی استان همدان از طرح‌های درآمدزایی شد و اظهار داشت: در بخش‌های مختلف کشور به ویژه حوزه‌های گردشگری و فرهنگی نسبت به تجاری‌سازی اقدامات خوبی داشته‌ایم و حضور در باشگاه پاس این فرصت را ایجاد کرده تا با ارایه طرح‌های اقتصادی و تجاری مطلوب، به این باشگاه برای ثبات مالی مناسب در راستای رسیدن به اهداف ایده آل کمک کنیم.
وی بیان کرد: طرح‌های تجاری‌سازی تیم استراتژی پاس که متشکل از افراد صاحبنام و مطرح هستند، به طور شفاف قبل ارایه به مسئولان برای ارزیابی‌های کارشناسانه است تا در صورت تایید، در مرحله اجرا قرار بدهیم.

انتهای پیام/



لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174455
  • دیدگاه‌ها برای تجاری‌سازی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی باشگاه پاس همدان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.