• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

تبیین بیانیه گام دوم، محور شبکه تبلیغی محرم / عزاداری ها همراه با معرفت نسبت به مکتب سید شهدا باشد

  • کد خبر : 17588
  • 09 شهریور 1398 - 11:44
تبیین بیانیه گام دوم، محور شبکه تبلیغی محرم / عزاداری ها همراه با معرفت نسبت به مکتب سید شهدا باشد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید تلاش کنیم عزاداری ها همراه با شناخت و معرفت نسبت به مکتب و اهداف سید شهدا باشد گفت: توجه به خانواده و تبیین بیانیه گام دوم و پیدا کردن راهکارهای عملیاتی و اجرایی کردن این بیانیه محور شبکه تبلیغی محرم است. حجت الاسلام محمد هادی […]

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید تلاش کنیم عزاداری ها همراه با شناخت و معرفت نسبت به مکتب و اهداف سید شهدا باشد گفت: توجه به خانواده و تبیین بیانیه گام دوم و پیدا کردن راهکارهای عملیاتی و اجرایی کردن این بیانیه محور شبکه تبلیغی محرم است.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با بیان اینکه در محرم امسال (محرم ۱۴۴۱) طبق روال متعارف سال های گذشته برنامه هایی در خصوص پوشش شبکه های تبلیغی در استان داریم اظهار داشت: امسال د.و رویکرد متفاوت را با عنایت خدا و اهل بیت دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از رویکرد های متفاوتی که امسال در دستور کار داریم توجه به خانواده و بحث تحکیم بنیان خانواده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره تاکیدات رهبرانقلاب در آخرین دیدارشان با جامعه مداحان عنوان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار بر ایفای نقش مادحین اهل بیت در بحث خانواده تاکید داشتند و سازمان تبلیغات اسلامی به همین دلیل امسال پویشی تحت عنوان «همسرنوشتیم» را راه اندازی کرد.

حجت الاسلام نظیری در ادامه با بیان اینکه این پویش با هدف ایفای نقش هیئت های حسینی در شکل گیری و تحکیم بنیان خانواده شکل گرفت گفت: این پویش در سراسر فضای استان بصورت گسترده راه اندازی شد و ۱۳ گروه از افراد مرتبط با این جریان بصورت تخصصی آموزش دیده اند.

وی خاطر نشان کرد: بنا داریم که این رویکرد از ناحیه مادحین، مبلغین، مسئولین و متولیان برنامه ها و مراسم و هم از ناحیه سایر اقشار اثر گذار در این حوزه، در فضای هیئت های استان انجام شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه انتظار داریم این رویکرد با جدیت دنبال شود و هیئات منحصر به عزاداری و سینه زنی نشود، تبیین بیانیه گام دوم را دومین رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در محرم امسال دانست.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه دومین رویکرد در محرم امسال بحث تبیین بیانیه گام دوم و پیدا کردن راهکارهای عملیاتی و اجرایی کردن این بیانیه است تاکید کرد: در فضای محرم امسال بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بعنوان محور شبکه تبلیغی ما تعریف شده است.

وی گفت: چیزی که نباید از آن غفلت کنیم این است هر مجموعه و هر فردی که در بحث عزاداری سید شهدا نقش ایفا می کند برای احیا امر و مکتب سید شهدا است، لذا باید تلاش کنیم این فعالیت همراه با شناخت و معرفت نسبت به مکتب و اهداف سید شهدا باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: گاهی به دلایل مختلف همین عزاداری ها را با مسائل حاشیه ای، خلاف شرع و خرافات مخلوط می کنیم و این نه تنها اثر عزاداری را از بین می برد بلکه آثار منفی بر فضای جامعه می گذارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17588
  • دیدگاه‌ها برای تبیین بیانیه گام دوم، محور شبکه تبلیغی محرم / عزاداری ها همراه با معرفت نسبت به مکتب سید شهدا باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.