• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی از مصادیق بارز تخلفات و جرائم انتخاباتی است

  • کد خبر : 116156
  • 13 خرداد 1400 - 8:47
تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی از مصادیق بارز تخلفات و جرائم انتخاباتی است

حسین عسگری اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات صورت گرفته توسط رئیس کل محترم دادگستری استان همدان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی مقرر گردیده است با ادمین‌ها، مدیران کانال و گروه‌ها که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغات زودهنگام می‌نمایند، برخورد قانونی صورت پذیرد. به گزارش عصرهمدان؛ حسین عسگری، مدیر پیشگیری […]

حسین عسگری اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات صورت گرفته توسط رئیس کل محترم دادگستری استان همدان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی مقرر گردیده است با ادمین‌ها، مدیران کانال و گروه‌ها که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغات زودهنگام می‌نمایند، برخورد قانونی صورت پذیرد.

به گزارش عصرهمدان؛ حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در گفتگو با واحد اطلاع‌رسانی این معاونت اظهار کرد: با عنایت به اینکه براساس بازه زمانی و موعد قانونی لیست نامزدهای نهائی انتخابات میان دورهای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا منتشر نشده است و این امر در زمان خود اطلاع‌رسانی عمومی می‌گردد لذا برخی از نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان اقدام به تشکیل کانال و گروه با هدف تبلیغات انتخاباتی بود و بعنوان تبلیغات خارج از موعد قانونی قابل پیگرد است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم استان همدان تأکید کرد: با عنایت به تأکیدات صورت گرفته توسط رئیس کل محترم دادگستری استان همدان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی مقرر گردیده است با ادمین‌ها، مدیران کانال و گروه‌ها که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغات زودهنگام می‌نمایند، برخورد قانونی صورت پذیرد.

وی قانونمداری و رعایت مقررات توسط نامزدها را یکی از مولفه‌های پیشگیری از جرائم انتخابی دانست و خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در جامعه الگو قانون‌مداری باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=116156
  • دیدگاه‌ها برای تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی از مصادیق بارز تخلفات و جرائم انتخاباتی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.