• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

تبیین ابعاد شخصیتی شهید شاخص سال استان همدان

  • کد خبر : 11040
  • 31 تیر 1398 - 14:31
تبیین ابعاد شخصیتی شهید شاخص سال استان همدان

جلسه معرفی و روایت ابعاد شخصیتی شهید شاخص سپاه انصارالحسین(ع) استانهمدان امروز برگزار شد به گزارش عصر همدان، جلسه معرفی و روایت شخصیت اخلاقی ، دینی و اجتماعی شهید سعید اسلامیان که به عنوان شهید شاخص سال ۹۸ سپاه همدان معرفی شده است امروز در سپاه انصار الحسین ع برگزار شد. در این جلسه که […]

جلسه معرفی و روایت ابعاد شخصیتی شهید شاخص سپاه انصارالحسین(ع) استانهمدان امروز برگزار شد

به گزارش عصر همدان، جلسه معرفی و روایت شخصیت اخلاقی ، دینی و اجتماعی شهید سعید اسلامیان که به عنوان شهید شاخص سال ۹۸ سپاه همدان معرفی شده است امروز در سپاه انصار الحسین ع برگزار شد. در این جلسه که همسر شهید اسلامیان و جمعی از رزمندگان و همرزمان شهید حضور داشتند خاطرات خود را از شهید روایت کردند.

در این نشست که برای معرفی شهید شاخص سپاه همدان برگزارشد نمایندگانی از بنیاد شهید، صدا و سیما ، قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین ع و شهرداری حضور داشتند.

مقرر گردید شهرداری همدان تندیس شهید اسلامیان را در بلوار شهید اسلامیان نصب کند و همچنین تبلیغات میدانی برای این مهم توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه انصار الحسین ع با همکاری و در تعامل با بنیاد شهید و شهرداری انجام گیرد.

چاپ کتاب شهید سعید اسلامیان توسط معاونت فرهنگی صورت گیرد و همچنین یادواره این شهید در دی ماه همزمان با سالروز شهادت این شهید برگزار شود.

همچنین مقرر گردیدصدا و سیمای مرکز همدان مستند های تصویری و برنامه های زنده برای تبیین ابعاد شخصیتی این شهید انجام دهد.

مرکز فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع)هم  تولید و انتشار محتوای مرتبط برای الگوسازی و الگو پذیری نسل جوان و بصیرت افزایی در این خصوص را داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11040
  • دیدگاه‌ها برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید شاخص سال استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.