• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

تاکسی ها و موزه تاریخ و فرهنگ تویسرکان ضدعفونی و گندزدایی شد

  • کد خبر : 52406
  • 13 اسفند 1398 - 10:23
تاکسی ها و موزه تاریخ و فرهنگ تویسرکان ضدعفونی و گندزدایی شد

به همت نیروهای شهرداری تویسرکان تاکسی ها و خانه تاریخی مسعودی که موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان را در دل خود جای دارد برای مقابله با کروناضد عفونی و گندزدایی شد. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ چند روزی است که به صورت روزانه با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به […]

به همت نیروهای شهرداری تویسرکان تاکسی ها و خانه تاریخی مسعودی که موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان را در دل خود جای دارد برای مقابله با کروناضد عفونی و گندزدایی شد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ چند روزی است که به صورت روزانه با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور پیشگیری از کرونا تاکسی‌های سطح شهرستان تویسرکان به همت نیروهای شهرداری ضد عفونی و گندزدایی می‌شود.

در روزهای اخیر اماکن عمومی و معابر سطح شهر نیز ضدعفونی شده و این امر به طور مستمر ادامه دارد.

همچنین شهرداری تویسرکان در اقدامی تحسین برانگیز تعدادی از اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان از جمله خانه تاریخی مسعودی که در دلش موزه تاریخ و فرهنگ تویسرکان واقع شده را ضد عفونی و گندزدایی کرده است.

به گزارش عصر همدان، با شیوع کووید-۱۹ نشات گرفته از ویروس کرونا جدید از اوایل دی ماه سال جاری در استان هوبی چین، شاهد درگیر شدن تعدادی از کشورها با این ویروس هستیم. این روزها در برخی کشورهای جهان از جمله ایران شیوع پیدا کرده است.

کارشناسان حوزه بهداشت و درمان بهترین راه مقابله با کرونا را که همه گیری بالایی دارد پیشگیری از مبتلا شدن به آن می دانند و تاکید این کارشناسان بر حفظ و رعایت بهداشت چه به صورت فردی و چه در سطح جامعه است.

از این رو ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، حمل و نقل شهری و حتی اماکن تاریخی و گردشگری در دستور کار متولیان امر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52406
  • دیدگاه‌ها برای تاکسی ها و موزه تاریخ و فرهنگ تویسرکان ضدعفونی و گندزدایی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.