• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان:

تاکسی اینترنتی در همدان راه‌اندازی شود

  • کد خبر : 208150
  • 05 دی 1402 - 12:52
تاکسی اینترنتی در همدان راه‌اندازی شود
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان گفت: لازم است سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان نسبت به راه اندازی تاکسی اینترنتی اقدام کند.

به گزارش «عصر همدان»به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی‌امید با بیان اینکه تاکسی اینترنتی می‌تواند راهکار خوبی برای حل خواب تاکسی‌ها باشد، اضافه کرد: روزانه شاهد خواب تاکسی در خطوط تاکسی ها در مبدا و مقصد هستیم که این امر علاوه بر اینکه جلوه مناسبی از شهر را نشان نمی دهد در کاهش درآمد رانندگان نیز تاثیر گذار است که یکی از راهکارهای رفع این مشکل استفاده از ظرفیت تکنولوژی روز با راه اندازی تاکسی اینترنتی است.

وی همچنین به نارضایتی مردم از خواب اتوبوس‌های شهری در ایستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: اتوبوس های بخش خصوصی را باید از ناوگان اتوبوسرانی خارج کنیم چرا که این ناوگان یه سیستم خدمات عمومی است و سازمان اتوبوسرانی برای جذب نیروی جدید اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ دستگاه اتوبوس در خط شبه بی آر تی فعال است، اظهار داشت: می بایست تا آخر سال جاری به این تعداد ۲۵ دستگاه اضافه شود.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208150
  • دیدگاه‌ها برای تاکسی اینترنتی در همدان راه‌اندازی شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.