• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

تابلوهای جدید معابر شهر شیرین سو جانمایی شد

  • کد خبر : 51966
  • 11 اسفند 1398 - 10:01
تابلوهای جدید معابر شهر شیرین سو جانمایی شد

سید مصطفی موسوی  با بیان اینکه  تابلوهای جدید معابر، تقاطع ها، میادین و بوستان های شهر شیرین سو، جانمایی و نصب شدند گفت: یکی از معابر سطح شهر شیرین سو به نام خیابان نماز نامگذاری شد. سید مصطفی موسوی، شهردار شهر شیرین سو در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهارکرد: با اخذ مصوبه از کمیسیون […]

سید مصطفی موسوی  با بیان اینکه  تابلوهای جدید معابر، تقاطع ها، میادین و بوستان های شهر شیرین سو، جانمایی و نصب شدند گفت: یکی از معابر سطح شهر شیرین سو به نام خیابان نماز نامگذاری شد.

سید مصطفی موسوی، شهردار شهر شیرین سو در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهارکرد: با اخذ مصوبه از کمیسیون نامگذاری شهرداری و تایید شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ، تابلوهای جدید معابر، تقاطع ها، میادین و بوستان های شهر شیرین سو، جانمایی و نصب شدند.

وی هدف اصلی از نامگذاری معابر شهر به نام شهدا را تکریم مقام بلند شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و افزود: کشور ما امروز در شرایطی است که دشمنان قسم خورده این آب و خاک از هیچ کوششی برای تهاجم فرهنگی و به انزوا راندن فرهنگ ایثار و شهادت دریغ نمی کنند.

شهردار شیرین سو با اشاره به فداکاری های شهدا بویژه شهدای مدافع حرم گفت: رزمندگان سپاه اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر تعالی انقلاب اسلامی و در شرایط دشوار مقابله با دشمنان قسم خورده، جان خود را در دست گرفتند و از تمام تعلقات و دلبستگی های دنیوی دست شستند و برای کسب رضایت الهی و دفاع از هموطنانشان سینه خود را در مقابل گلوله های دشمن سپر کردند تا مبادا آسیبی به مردم و کشور برسد.

موسوی امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری های شهدا دانست و با اشاره به جانفشانی های ایشان بیان کرد: سرداران رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسین همدانی در طول عمر با برکت خود همواره مدافع امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور بودند و در راه خدا جانبازی کردند و صداقت این شهدای گرامی باعث شده بر قلب های ملت آزاده و امت مسلمان حکومت کنند و هزاران سرباز جان بر کف و فدایی اسلام و میهن همچون خود را تحویل جامعه دهند.

وی به نامگذاری بلوار شهید سلیمانی و تقاطع شهید همدانی اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن نام ایشان و معرفی چنین شخصیت های ایثارگر به نوجوانان و جوانان و نسل های آینده، کمترین کاری است که لازم است انجام دهیم.

موسوی با لزوم بازخوانی سیره زندگی شهدا افزود: مطالعه سیره زندگی شهدا و نوع انتخاب‌های ایشان در سنین پایین و نیز تحلیل و بررسی آنها می تواند زندگی نوجوانان و جوانان را تحت تاثیر قرار دهد و منجر به گسترش فرهنگ ایثار، فداکاری و… شود.

وی در ادامه با اشاره به فریضه نماز در جامعه عنوان کرد: در راستای ترویج شعائر و فریضه های دینی در شهر و نیز فرهنگ سازی نماز و اهمیت آن در میان نوجوانان، یکی از معابر سطح شهر شیرین سو به نام خیابان نماز نامگذاری شد.

موسوی گفت: معابر و اماکن جدید نامگذاری شده را با نام های بوستان شهرداری، بوستان شهدای گمنام، بوستان فدک، خیابان نماز، خیابان شهدای گرانقدر ارتش، تقاطع شهید همدانی، بلوار شهید سلیمانی، خیابان مهربان، خیابان ایثار، باغ رضوان و… است.

شهردار شیرین سو در پایان خاطر نشان کرد: تمامی تابلوهای معرفی معابر سطح شهر تعویض و به صورت متحد الشکل در معابر و اماکن عمومی سطح شهر نصب شدند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51966
  • دیدگاه‌ها برای تابلوهای جدید معابر شهر شیرین سو جانمایی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.