• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4
دادستان اسدآباد خبر داد؛

تأمین روشنایی گردنه اسدآباد و تکمیل زیرگذر موسی آباد تا قبل از اربعین

  • کد خبر : 192274
  • 13 مرداد 1402 - 1:04
تأمین روشنایی گردنه اسدآباد و تکمیل زیرگذر موسی آباد تا قبل از اربعین
دادستان اسدآباد از تأمین روشنایی گردنه معروف این شهرستان خبر داد و گفت: به صراحت به رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گفته شده اگر حادثه ای ناشی از عدم تأمین روشنایی این گردنه رخ دهد و کارشناس هم این موضوع را تأیید کند، قاطعانه و قانونی با مسوول مربوطه برخورد می شود.

به گزارش عصر همدان؛ «امید کاویار» در حاشیه بازدید از گردنه اسدآباد، گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و افزایش ترددهای برخی محورها به ویژه گردنه اسدآباد، تأمین روشنایی این مسیر بسیار ضروری است.

وی اظهار کرد: بنابراین به صراحت به رئیس اداره راهداری شهرستان گفته شده تا هرچه سریعتر این مهم محقق شود و اگر حادثه ای ناشی از عدم تأمین روشنایی رخ دهد و کارشناس هم این موضوع را تأیید کند، قاطعانه و قانونی با مسوول مربوطه برخورد می شود.

دادستان اسدآباد با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده برای حفاظت از جان مردم قرار بر آن است ظرف دو هفته آینده روشنایی گردنه مذکور تأمین شود، تصریح کرد: موضوع مربوطه سابق بر این نیز توسط رئیس دادگستری شهرستان پیگیری و مدیر کل راهداری استان نیز همین قول را داده است.

کاویار همچنین عنوان کرد: برای تکمیل زیرگذر موسی آباد نیاز به جلب رضایت مالک بود که خوشبختانه با صحبتی که با او داشتیم، رضایتش جلب و این زیرگذر برای اربعین سال جاری آماده بهره برادری است.

وی در ادامه به بحران آب شهرستان هم اشاره کرد و گفت: به منظور تسریع در تأمین آب شرب اسدآباد، ۱۰ روز پیش مراحل قضایی چاه های آب شماره ۲۴ و ۲۵ به قید فوریت انجام و رضایت مالکین اخذ شد تا با ورود این دو حلقه چاه به شبکه آبرسانی مشکل آب شهرستان تا حدود قابل قبولی برطرف شود.

انتهای پیام/زنگنه

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192274
  • دیدگاه‌ها برای تأمین روشنایی گردنه اسدآباد و تکمیل زیرگذر موسی آباد تا قبل از اربعین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.