• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

بی‌نتیجه ماندن سرمایه‌گذاری در شهر همدان به خاطر بوروکراسی اداری/آمادگی برای احیاء کارخانه آسفالت اسدآباد را داریم

  • کد خبر : 138606
  • 23 آذر 1400 - 18:13
بی‌نتیجه ماندن سرمایه‌گذاری در شهر همدان به خاطر بوروکراسی اداری/آمادگی برای احیاء کارخانه آسفالت اسدآباد را داریم

سونر تلی با اشاره به اینکه دو سال قبل به خاطر وجود آثار تاریخی وارد همدان و مذاکرات با شهرداری همدان شدیم که به دلیل بوروکراسی اداری سرمایه گذاری ما بی نتیجه ماند، گفت: در حال حاضر به دنبال ایجاد صنعت گردشگری در شهرهای بهار، ملایر و اسدآباد هستیم. به گزارش عصرهمدان؛ سونر تلی، مدیرعامل […]

سونر تلی با اشاره به اینکه دو سال قبل به خاطر وجود آثار تاریخی وارد همدان و مذاکرات با شهرداری همدان شدیم که به دلیل بوروکراسی اداری سرمایه گذاری ما بی نتیجه ماند، گفت: در حال حاضر به دنبال ایجاد صنعت گردشگری در شهرهای بهار، ملایر و اسدآباد هستیم.

به گزارش عصرهمدان؛ سونر تلی، مدیرعامل شرکت ام. کا. تلی از کشور ترکیه در حاشیه نشست هم اندیشی با مسئولان اسدآباد برای سرمایه گذاری در این شهر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: دو سال قبل شهر همدان در استان همدان را به خاطر هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی شناسایی و برای سرمایه گذاری انتخاب کردیم.

وی گفت: ما از دو سال قبل برای سرمایه گذاری وارد همدان شدیم ولی به علت بوروکراسی اداری بیش از حد شهرداری همدان و گیرودارهای اداری مرکز همدان امسال تصمیم گرفتیم سرمایه گذاری را از شهر‌های همدان پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت ام. کا. تلی از کشور ترکیه با بیان اینکه با وجود مدیران جهادی در شهرستان‌ها که به دنبال توسعه شهرهایشان هستند، در حال حاضر شهرستانهای بهار، ملایر و اسدآباد را در برنامه سرمایه گذاری خود دیده ایم.

وی با اشاره به اینکه طبق بازدیدهای خود از شهر بهار یک باغ ویلا و در ملایر قرار است بر اساس ظرفیت آن صنعت گردشگری ایجاد کنیم، افزود: در شهرستان اسدآباد هم از سوی شهرداری ظرفیت‌هایی به ما معرفی شده که براساس جاذبه گردشگری در این شهر هم سرمایه گذاری خواهیم داشت.

سونر تلی اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که به ما معرفی شد، یک کارخانه بتن و آسفالت است که به دنبال احیاء آن هستیم و آمادگی احیاء آن را داریم، البته تصمیم نهایی را بعداز بازدید از کارخانه خواهیم گرفت.

سرمایه‌گذاران ترکیه ای بعداز بازدید کارخانه آسفالت به همراه اعضای شورا و شهرداری اسدآباد، آن را فرسوده و غیر قابل استفاده دانستند و اعلام کردند که باید این کارخانه در محلی که دارای معدن باشد، ایجاد شود و تمام دستگاه‌های به روز را خود وارد می‌کنند. البته مبلغ بالایی را برای قرارداد با شهرداری مطرح کردند که هنوز آخرین نتیجه این مذاکرات با سرمایه گذاران از سوی شهرداری خبری در دست نیست.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138606
  • دیدگاه‌ها برای بی‌نتیجه ماندن سرمایه‌گذاری در شهر همدان به خاطر بوروکراسی اداری/آمادگی برای احیاء کارخانه آسفالت اسدآباد را داریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.