• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

بیش از ۸ هزار نفر از مردم اسدآباد هنوز برای دریافت کارت هوشمند ثبت‌نام نکردند

  • کد خبر : 8086
  • 12 تیر 1398 - 16:13
بیش از ۸ هزار نفر از مردم اسدآباد هنوز برای دریافت کارت هوشمند ثبت‌نام نکردند

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد با اشاره به اتمام اعتبار کارتهای ملی قدیمی، گفت: تعداد ۸ الی ۹ هزار نفر از مردم این شهرستان هنوز برای کارت هوشمند ثبت نام نکرده اند که می‌طلبد هرچه زودتر برای ثبت نام و دریافت این کارت اقدام کنند. نادر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره […]

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد با اشاره به اتمام اعتبار کارتهای ملی قدیمی، گفت: تعداد ۸ الی ۹ هزار نفر از مردم این شهرستان هنوز برای کارت هوشمند ثبت نام نکرده اند که می‌طلبد هرچه زودتر برای ثبت نام و دریافت این کارت اقدام کنند.

نادر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به اینکه از جمعیت ۱۰۷ هزار نفری شهرستان اسدآباد ۸۰ هزار و ۹۰۶ نفر واجد الشرایط دریافت کارت هوشمند هستند، اظهار کرد: ازابتدای اجرای طرح صدور کارت هوشمند تا پایان خرداد ماه امسال ۶۷ هزار و ۹۵۶ نفر ثبت نام کردند.

وی افزود: از تعداد ۶۷ هزار و ۹۵۶ نفر برای دریافت کارت هوشمند ۶۰ هزار و ۸۷۳ مورد کارت از ثبت احوال شهرستان را دریافت کردند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تعداد سه هزار و ۶۹۴ کارت هوشمند در حال چاپ است، گفت: این تعداد آمار نشان می دهد که ۸۸ درصد جمعیت شهری و روستایی کارتشان را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه ۸ الی ۹ هزار نفر هنوز برای کارت هوشمند ثبت نام نکرده اند، گفت: باتوجه به اتمام اعتبار کارتهای ملی قدیمی می‌طلبد که افراد جامانده از ثبت نام برای کارت هوشمند اقدام کنند.

ابراهیمی تأکید کرد: ادارات اجرایی و بانکها دیگر کارت ملی قدیمی را نمی‌پذیرند، چرا فاقد اعتبار قانونی هستند و باید برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

وی گفت: افراد جامانده از کارت هوشمند می توانند به پست، ثبت احوال و یا پیشخوان دولت در خیابان امام بالاتراز مسجد سجاد(ع) مراجعه کنند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد در خصوص استفاده از کارت هوشمند برای انتخابات سالجاری گفت: در بحث انتخابات منتظر ابلاغ بخشنامه هستیم  که با شناسنامه باشد یا کارت هوشمند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=8086
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۸ هزار نفر از مردم اسدآباد هنوز برای دریافت کارت هوشمند ثبت‌نام نکردند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.