• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

بیش از ۸ هزار معلول زیر پوشش بهزیستی همدان هستند

  • کد خبر : 22820
  • 03 مهر 1398 - 14:04
بیش از ۸ هزار معلول زیر پوشش بهزیستی همدان هستند

رئیس بهزیستی شهرستان همدان گفت: ۸ هزار و ۶۹۱ معلول زیرپوشش بهزیستی همدان در حوزه توانبخشی خدمات دریافت می کنند. رضا افشاری، رئیس بهزیستی شهرستان همدان در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص قوانین حمایتی مرتبط با معلولان اظهار کرد: بهزیستی تمام تلاش خود را برای دسترسی کامل افراد معلول به امکانات و […]

رئیس بهزیستی شهرستان همدان گفت: ۸ هزار و ۶۹۱ معلول زیرپوشش بهزیستی همدان در حوزه توانبخشی خدمات دریافت می کنند.

رضا افشاری، رئیس بهزیستی شهرستان همدان در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص قوانین حمایتی مرتبط با معلولان اظهار کرد: بهزیستی تمام تلاش خود را برای دسترسی کامل افراد معلول به امکانات و خدمات مورد نیاز در زندگی معلولان به کار می گیرد.

وی افزود: ۶ هزار و ۲۸۱ نفر از معلولان کمک هزینه نگهداری دریافت می کنند و بسته هزینه نگهداری از معلولان مربوط به مستمری، هزینه معیشتی و حق مراقبت از منزل و مراکز روزانه است.

رئیس بهزیستی شهرستان همدان در خصوص اهداف حوزه توانبخشی بهزیستی همدان خاطرنشان کرد: بخشی از این خدمات ارایه حق پرستاری با پوشش صد درصدی تا پایان امسال و ارایه خدمات به دانشجویان معلول تا پایان سال ۹۸ است.

افشاری یادآور شد: در ۶ ماهه امسال در حوزه توانمندسازی ضایعه نخاعی ۲۵ نفر زیرپوشش بهزیستی همدان با هزینه ۳۴۰ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات دهی به سالمندان برای ۵۰ نفر یک میلیارد ریال هزینه شده است بیان کرد: ۴ هزار و ۲۲۶ نفر از معلولان وسایل کمک توانبخشی با اعتبار دو میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال خدمات دریافت کرده اند.

افشاری اضافه کرد: بیشترین فراوانی معلولان زیر پوشش تا بیش از ۵۰ درصد تحت پوشش بهزیستی شهرستان همدان است که به ترتیب در گروه جسمی حرکتی نابینایان و ناشنوایان قرار دارند.
انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22820
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۸ هزار معلول زیر پوشش بهزیستی همدان هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.