• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

بیش از ۸۷ درصد مردم تویسرکان واجد رای دادن هستند!/جمعیت زیر ۱۸ هزارساله های تویسرکان تنها ۱۶ هزار نفر است؟/راست آزمایی ام آرزوست

  • کد خبر : 117746
  • 27 خرداد 1400 - 21:18
بیش از ۸۷ درصد مردم تویسرکان واجد رای دادن هستند!/جمعیت زیر ۱۸ هزارساله های تویسرکان تنها ۱۶ هزار نفر است؟/راست آزمایی ام آرزوست

فرماندار تویسرکان مدعی شده که “امسال ۸۷ هزار و ۵۹۰ نفر در شهرستان، واجد شرایط رأی دادن هستند”، طبق آخرین سرشماری جمعیت این دیار کمی بیش از ۱۰۳ هزار نفر است، پس با یک حساب سرانگشتی جمعیت زیر ۱۸ ساله های این منطقه به ۱۶ هزار نفر هم نمی رسد! به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ روز […]

فرماندار تویسرکان مدعی شده که “امسال ۸۷ هزار و ۵۹۰ نفر در شهرستان، واجد شرایط رأی دادن هستند”، طبق آخرین سرشماری جمعیت این دیار کمی بیش از ۱۰۳ هزار نفر است، پس با یک حساب سرانگشتی جمعیت زیر ۱۸ ساله های این منطقه به ۱۶ هزار نفر هم نمی رسد!

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ روز گذشته در کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری تویسرکان مستقیم و به نقل از حسین رسولی فرماندار این شهرستان آمده که؛ “امسال ۸۷ هزار و ۵۹۰ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۴۳۸۱۷ نفر مرد و ۴۳۷۷۳ بانوان است.”

بر اساس آخرین اعلام رسمی سرشماری، جمعیت این شهرستان کمی بیش از ۱۰۳ هزار نفر است و اگر گفته های اخیر و آمار فرماندار تویسرکان منطبق بر واقعیت باشد، بدین ترتیب باید گفت که بیش از ۸۷ درصد مردم این دیار واجد شرایط رای دادن هستند!

بدین ترتیب تعداد افراد زیر ۱۸ سال تویسرکان به ۱۶ هزار نفر هم نمی رسد!

آمار ادعایی تعداد واجدین شرایط رای دادن از سوی فرماندار تویسرکان قابل تامل است و مردم این شهرستان می خواهند بدانند آیا این آمارها صحت دارد یا نه؟ اگر صحت ندارد، آیا می توان به آمارهای اعلامی دیگر در زمینه های مختلف از سوی آن فرمانداری اعتماد کرد؟!

با توجه به آنکه حسینی به طور عمده درخصوص مطالب عنوان شده از سوی خود همچون رئیس فعلی دولت، عمل می کند و به نظر هیچ گاه خود را پاسخگوی عملکردش در برابر مردم نجیب این شهرستان ندیده و حتی درباره یک وعده ساده مانند تعیین تکلیف جانمایی آرامستان جدید سخنی به میان نمی آورد، اما انتظار می رود این مسئول دولتی لااقل درباره آمار واجدین شرایط رای دادن در شهرستان شفاف سازی کند.

بنابراین مردم این بار مطالبه گریشان خطاب به استاندارد است.

امید آنکه سعید شاهرخی استاندارد همدان جوابی برای این همه سوالات بی پاسخ داشته باشد.سوالات مردمی و عدم پاسخگویی فرماندار نشان می دهد؛ مجموعه دولت از صدر تا ذیل حرفی برای شفاف سازی درخصوص عملکرد خود ندارد و اساساً خود را در این جامعه اسلامی خادم مردم نمی بینند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=117746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به نظرم این آمار اشتباه چون تعداد دانش آموزان تویسرکان ۱۶۵۰۰ نفر هستش پس با یه حساب سرانگشتی تعداد جمعیت زیر ۱۸ سال تویسرکان بیشتر از این آمار هستش